Віддалена робота з села. Звіт з риболовлі за тиждень Лисин 01-07.07.2023

ГустераХробак
ОкуньХробак
ПліткаОпариш, Пшениця

Вирішив я урізноманітнити свої будні. Поїхав в село на цілий тиждень, попрацювати звідти, адже моя робота дозволяє таке прокрутити. Аби лишень інтернет там хороший був. Дякувати компанії Уарнет і їхнім оптичним каналам, інтернет в селі Лисин Демидівського району Рівненської області працює дуже добре!

Очікування: щодня підгодовувати одне й теж місце і вудити там карасів. Обідати на свіжому повітрі, працювати лежачи з лептопом в гамаку, їсти свіжі овочі й сільські продукти, радіти сонечку і багато дихати.

Реальність не така позитивна насправді: постійні мухи в робочій кімнаті, а вночі комарі; вся їжа якось швидше псується і не така добре як вдома; на річці риба десь поділась і ходити туди не було сенсу, але я ходив — постійно пікся кропивою, порвав взуття; в гамаку підтошнює; дуже жарко, постійно жарко й млосно. Ще окремі виклики це помитися/поголитися) Ще й доволі сильно не вистачало мені зручного стільця.

Ну а тепер про саму риболовлю. Щодня я підігодовував одне й те ж саме місце, де я точно знаю, що є шанс спіймати карасів та линів. Бо робив вже це раніше тут

Субота

Я з старшим сином пішли ввечері знайти потрібну точку на березі і загодувати її. Довго булкали лугом, все дуже сильно заросле травою та будяками. В кінці кінців як виявилось ми прикормили не те місце, до потрібного потрібно було ще метрів 15 пробиратись вниз по течії між кущів.

Неділя

Після церковної служби завіз дружину на пляж в Хрінники, взяв з собою все для фідерної ловлі, але там по-суті взагалі немає як і де ловити. Весь берег порослий лепехою і мала глибина. Якісь хороші місяця відгороджені парканами й приватними альтанками. То ж ми просто відпочивали. Ну й по правді сказати ще й виявилось, що я взяв з собою все, окрім котушок для вудлищ.

Ввечері як повернулсь, я пішов до річки Стир і знайшов там потрібне свої місце. Довго його розчищав від рослинності, виймав з води лепеху з корінням, яку не міг - вирізав. Загодував все вареною пшеницею та посіченими росяниками.

Рибалив тут я і цього дня і в інші суто на поплавчані вудки. Зміг спіймати пару плоток і бичка.

Понеділок

Підйом і в 5 ранку я йду на рибу) Годую все ще й перловкою та іншими зерновими. В улові маю пару плоток, верховода, окуні, густірка одна з яких доволі таки гарна. Розумію, що карась не припливає, треба щось робити.

Ввечері я варю картоплю і замішую макуху. Годую це місце ще й таким. Знаю точно, що місцеві так теж приваджують рибу. Але улов дуже слабий, лиш пара пліток. Також по закінченню риболовлі підгодовою гарним вареним горохом.

Вівторок

Вже заряджаю одну вудку суто на горох - вона простояла без клювань. За весь ранок аж одна плітка, кілька верховодок - найгірший кльов. Мотивацію нікудишня.

Ввечері знову прикормлюю картоплею.

Середа

Вирішуємо з сином щось міняти в цьому житті і з самого ранку їдемо на риболовлю в Демидівку. Про цей виїзд я написав окремий звіт. Загалом там теж нічого толком не було: 5 карпиків, 1 окунь, 1 плотва

Вечір на річні Стир: пару клювань і на хробак і на пшеницю, нуль риб. Навіть на фідер - нічого. Так, я не полінувався тут закинути ще й фідер.

Четвер

Зранку нуль повний, недоклювання якісь лише. І це я постійно підгодовую пшеничкою та якісними свіжими прикормками.

Ввечері пішли з Артемом на пратву з фідером: густірка штук 5-8, плотва, окунь. Цікавий випадок: клюнула щука на плотву, яка вже сиділа на гачку, і не розкривала пащу аж до самої поверхні. Артем пробував її так-сяк витягнути, але вона все ж покинула свою здобич. На вигляд може десь з кілограм. А поплавчанки - нуль.

Пʼятниця

Зранку пішов на пратву з фідерами. Вже геть забив на оте своє поплавчане пригодоване місце. Мав клювання густірок на кожному закиді! Також впіймав одну плотвичку та два окуні. Погода стала холодною з вітром, в мене полилися соплі аж. Як оце похолодало так кльово і відрізало.

Прийняв рішення більше тут не залишатись і ми поїхали на Рівне.