Коротко розповім про сьогоднішню рибалку

Місце риболовлі: Омеляна, платний став

Початок риболовлі: вер. 18, 2011 14:00

Кінець риболовлі: вер. 18, 2011 18:00

Тип риболовлі: Фідер

Карась сріблястийОпариш

З самого ранку був на роботі, тільки в обід звільнився і вирішив кудись поїхати на риболовлю, адже діло до зими, з кожним днем стає все холодніше і не загорами той час коли снасті прийдеться ховати на зимівлю! Тому гріх було не скористатися таким днем, хоч і не повним.

І так після аналізу водойм вирішили (я і ще 2 колеги) поїхати в омеляну, адже пригадую колись там не погано клював карась, іноді навіть попадався карп. і от ми о 14 годині вже на ставку! забігаючи наперед скажу там їх три, перший від села знаю що платний, і тому вирішуємо йти на останній так як хотілося не так наловити риби як просто посидіти і відпочити в очікуванні кльову.

По підїзду до ставка бачимо що він весь заселений рибаками, принаймні чоловік 20 я нарахував. пройшовшись по березі і розпитавши у людей отримали інформацію, що клює карась, але сьогодні не дуже (ну як завжди: клює вчора або завтра). і от у важкому пошуці знаходимо таки декілька метрів вільного місця на якому і розмістилися. я закинув 3 фідера, колеги майже так само.

Карась довго чекати себе не дав, і майже одразу почав клювати, причому із всього різноманніття наживки брав найкраще на опариш. до годин 18 я принраймні вже добряче натішився, адже і так рідко доводиться вирватись на риболовлю останнім часом, а тут так не далеко і так гарно все вийшло! і тільки я про то подумав як до нас підходить хлопчина який запитав: "ну що клює?" у відповідь "та так, карасик покльовує"! хлопець пішов і за хвилину прибігає якийсь обморок (як вкінці виявилось "ХАЗЯЇН") із нецензурною лайкою і криками типу "хто такі і хто дозволив ловити і це мій город а ви прилізли" (зрозуміло що більшість "ввічливих" слів я пропускаю)... на запитання хто він і чому прийшов саме до нас (адже на березі сиділи таких як ми з десятка 2 і були й такі що приїхали ще і після нас) він ще більше розкричався, мотивуючи тим що він "хазяїн" запустив "малька" (як потім зясувалось під мальком він розумів карася!!!) і що тут рибалка платна! ну раз платна то платна які проблеми давай заплатимо у відповідь знову лайка і вже погрози типу "забирайтесь не треба ваші гроші"! Горе "хозяін" був щей й під "мухою" і мої доводи про то, що якщо це платний став то де таблички про "забороно ловлі" чи типу того, чому сторож (якщо він є) не підійшов, адже у пошуку місця ми обійшли цілий став і у всіх питали, ніхто навіть не натякнув про то тай побачити нас не важко да і ховатись ми не збирались, оскільки знаємо що став безкоштовний і спеціально туди прийшли! це ще більше розізлило "хозяїна ", який у бєшєнстві прибіг до мого садка і висипав усю рибу з криками "що ти переводиш мені малька *(мальок - карась на лодонь!!)" ну це вже був край, не через випущену рибу (риба для мене давно не їжа, а так гарно проведений час, відпочинок), а через таке БИДЛОВСЬКЕ відношення, інше слово підібрати не можу! Врезультаті словесної перепалки вирішуємо таки піти звідти, адже настрій остаточно був зіпсований (а все так гарно починалося)!

П.С. Така тенденція останнім часом проявляється на багатьох водоймах! ну добре взяв ти той ставок в оренду (хоча він мене таки не переконав, що то так) ну то якось зроби щоб було зрозхуміло що він в оренді, а то прийшов на водойму ніякого розпізнавального знаку, ніякого сторожа, ніякої сторожки; закормив на пару сотень, а тут нарисувався хтось і починає тебе "вчити"!