Лисин, 22-23.04.2012

Карась сріблястий3.00012Хробак
Ротан32Хробак

Компаньйони: Женик Пограничний
Погода: в суботу теплий безхмарний ранок, вітер слабенький західний. В неділю було хмарно, вітер 3-5 м/с півніний. Тиск стабільний 980-983 мегапаскаль.
Час ловлі: в суботу з 6:30 до 9:00. В неділю на річні з 6:45 до 9:15, на стариці з 10:00 до 13:15.
Місце: Старий Стир, і на самій річці.
Зловлено: в суботу 8 карасів, 12 ротанів і 1 верховодку, в неділю 4 карася, 20 ротанів і 1 окунець, на річці нічого.
Наживка: хробак. Пробував ще й опариш – слабкіше, на перловку покльовок не було.
Прикормка: на стариці не застосовував взагалі, на річці – пшениця.
Снасті: фідер на річці, вудка на стариці.

Приїхали ми в село ще в пятницю ввечері. Озброївшись ліхтариком я накопив біля гноянки червоних хробаків, здобрив медом запарену в термосі перловку. В чохлі лишив лише вудки, бо прийняли рішення на ранок піти спробувати щастя в стариці річки, яку тут місцеві називають Старий Стир.

Вранці був такий густий туман, що ми з Жеником трохи блукали по лузі, щоб знайти орієнтир – велику вербу, що росте на березі стариці. Прийшли на місце і я наполіг на тому, щоб рибалити з протележного берега, де мілкіше. Женик своє місце посипав вареною пшеницею, а я кормити спеціально не став. Вже на декілька хвилин у женика відбулось перше клювання. Він підсікнув і відчув величезну тяжість – на гачку була сітка. Ми спочатку лише підтягнули її до берега, Женик ще й зняв з свого гачка ротана. Спочатку хотіли просто перейти на інший берег, щоб не звязуватись з бракошами, але все-таки прийняли рішення ловити там де ми хочемо. Через пару хвилин і я запутав свою вудку в тій же сітці. Терпець геть увірвався! Як виявилось сітка стояли вздовж всього берегу. Ми її повністю вийняли з води і знешкодили. Пізніше прийшов місцевий чолов’яга, який в минулому році тут постійно ставив сітки, але він клявся, що це сітка була не його. Ще він сказав, щоб і не пам’ятає за останні три роки, коли сюди заходила водна зі Стиру. Звучить трохи дивно.

Риба краще клювала там, де не було посипано пшеничкою, тому мій напарник почав зміщатися по берегу. Я ж сидів на одному місці. Спробував зробити експеремент: на новесенку вудку NEW HUNTER B 400 (дуже легенька, довжина до 4 метрів) я начепив два малесенькі опариши, їх ще називають пінка. І відбулась дуже гарна покльовка: поплавець трохи попритоплювався у воді і помаленьку почав пливти собі в сторону. Тут я і підсік. На тому кінці виявився карась грам на 250-300, відчуття від легесенької тоненької снасті просто не передати! Це було неймовірно приємно, тягнути з води цю рибину. Вудка обловлена, ура! Та ще й яким красенем, просто супер.

Через декілька хвилин такий же красень клюнув і у Женика. Це відбулось цікаво, прямо класика жанру. Женик постійно не зводив очех з поплавця, але варто йому було відвернутись на хвилинку, щоб попоратись з цигарками й запальничкою, як я помітив, що його поплавець по-маленьку похитуюючись почав плести до берега. Крик, єньк і карась на в руках напарника. Красавчик!

Ще були цікаві клювання карася: проміряючи глибину я тягав хробака по дну і отримав клювання! Прямо блесніння карася 🙂 Загалом на стариці ми впіймали 12 ротанів і 8 карасів. По-справжньому відкрили сезон 🙂 Напревеликий жаль, ми мали о дев’ятій ранку вже повертатись додому, нас чекали 20 соток незасадженого бараболею поля. То ж ми зібрались і пішли. Як виявилось потім, ми цілий день ще чекали коней. Якби знаття, то я сидів би на рибалці ще.

На наступний ранок я вже пішов на рибалку сам, на річку стир. За першу годину я побачив лише одне невпевненне клювання. Змінив місце, пересів до чотирьох рибалок трохи нижче за течією. Ці рибалки були з протележної сторони річки. За дві наступні години, я побачив лише як один з них дістав з води малесенького лящика. У мене ж відбулось два чи три недоклювання. Звичайно я пробував змінювати повідки, насадку.. Це нічого не давало :(. О дев’ятій п’ятнадцять пішов на базу.

Прийшов, лишив фідер, взяв вудку і пішов на Старий Стир. Я прийшов туди першим, але зовсім не забаром підтягнулось ще з 5 рибалок. На цей раз я сів вже з протележної сторони цієї калюжі, але теж на мілкому місці. Теж прикормку не застосовував, ловив на знову на хробака. Спочатку покльовували карасики, але ближче до обіду лише ротани. Також методом волочіння насадки по одну я залапав одного окунчика. Рибалки ж збоку ловили рибку гірше, і їм майже не попадались карасі, лише ротани і іноді верховодка. З одним з тих рибалок я трішки поговорив і знову почув казкові історії про линів за локоть, дебелих карасів з цієї стариці і т.п.

Цього ранку було дуже вітряно, причому вітер був північним і холодним. Місцеві рибалки, які прийшли рибалити на старицю, розповідали, що і у них на самій річці взагалі нічого не клювало, а вчора який не який, а кльов був.
Добре, що я пішов після річки на Старий Стир, хоч відвів душу по поплавку. І хоча ловились переважно лише ротани, але картинка поплавця ще довго лишалась у мене перед очами, коли я їх заплющував 🙂