ХАЕС 01.05.2020-02.05.2020

Тип риболовлі: Пружини-смоктухи

Плітка0.1002Опариш
Карась сріблястий12.00020Опариш, Пуфік часник

Хотіли з друзями поїхати на риболовлю відпочити, пожарити м'яса та просто добре провести час на свіжому повітрі, вирішили їхати на ХАЕС.

І ось після довгих зборів ми в дорозі і через годину вже на водосховищі, поїхали на риб.базу і на наш подив о 17:00 були зайняті всі місця окрім тих, що виходять на ХАЕС, туди ми і сіли.. розклались, позакидували вудки і сіли чекати, о 20:20 перша покльовка і хороший карась на березі, через 20 хвилин друга і вже менший теж на березі. У нас у перших почався кльов зі всього берегу, тому після другого карася весь берег побіг перезакидати свої вудки 😀, активно клювало десь до 22:00, потім притихло і раз в 30-40 хвилин була покльовка. Всю ніч до ранку був дуже сильний східний вітер, тому час від часу ми розплутували снасті 😀, також нормальному кльову заважала маленька трава, вона обмотувала всі оснастки і риба просто не бачила наживок. Друга хвиля кльову почалась о 5:00 і приблизно до 7:00. У сусіда під берегом зранку всплив товстолоб він довго дрейфував пузом до гори поки сусід не вирішив зайти у воду та спробував спіймати його підсаком, з берега здавалось що це щось невелике та коли він накинув підсак товстолоб просто не вліз в нього і без проблем втік, проте через 2 хвилини він знову всплив кількома метрами далі і з другого разу тостолоб на березі! Особисто я не взахваті такого методу лову, але товстолоб весь був у ранах, а живіт був прострелений гарпуном. О 7:00 почався сильний дощ ми зібрались і поїхали, в цілому риболовлею задоволені всі, нам здалось що по всій риб.базі клювало тільки у нас, решта рибаків були зі значно меншим уловом.