Рибалка на річці Случ

Окунь1
Лин6
Лящ2

Цілий рік ми з друзями ретельно готуємось до виїзду на природу заздалегідь вибираємо зручну для усіх дату, комусь цікавий сам відпочинок адже кілька днів з ночівлею, на березі річки це надзвичайний “релакс”  я особисто люблю рибалку, і основна моя ціль була взяти все що стосується рибної ловлі. Забігаючи на перед скажу, взяти вдалося не все багато було забуто, орінтування я робив на спінінг, але сталося так що спінінги мені не згодилися взагалі.

25.06.2016 я працював до 15:00 а в 20:00 вже був на Случі, місце обрали відразу за селом Маринин, що знаходиться за с. Соснове. ловив на рівній не глибокій місцевості між двома поворотами річки на поворотах були ямки.image Треба сказати що Случ в цьому році досить мілкий, присутність течії була майже не помітною, глибина 1-1,5м. В звязку з пізнім приїздом в суботу рибалити мені не довелося, за дві доби перебування ловив три рази 26 червня зранку та ввечері і 27 зранку, загалом 3 рибалки.  Прикорм був зроблений на основі бабиних пирогів з маком та вишнями, пироги лишилися ще з Трійці – розмочив, подрібнив, додав звичайної пшенички яку купую в маркеті, і засипав це все однією пачкою купованої прикормки з намальованим карпом. Вийшло досить не багато на мої три вудки тому прийняв рішення додати ще трошки річкового мулу – зліпив бомби закормив приблизно о 5 ранку. Случ вразив мене розмаїттям риби яку вдалося вполювати це була найяскравіша рибалка в цьому році. Раніше вдавалось вирватися лише на платні карпові ставки де все дуже банально. Чекати довго не довелося клювало виключно на червяка якого я не встиг купити в Рівному, тому ловив на Києвських червяків – доїхали вони відносно добре та живчиками я б їх уже не назвав (благо старий друг взяв дві великих банки) Першим я дістав малесенького головня, він та вся інша дрібнота були відпущені назад в річку.imageдалі знищувала мої червяки ось така незвична для мене рибаimage

місцевий абориген пояснив так: що є Йорш (тобто той вид риби який і я теж ідентифікував би як Йорша) а це Йоршець, раніше жодного разу не бачив і не чув про таких – екземплярів більше пальця виловити не вдалося.

Згодом почали клювати карасики image вже буквально за годину прикорм подіяв і перший “зачьотний” екземпляр був вже на березі – підняв його на 5-метрову вудку яка залишилася зі зламаним кінчиком можливо через старість, а можливо через емоції.image

В звязку з днем молоді людей було дуже багато всі приходили і просили продати рибу на уху. Після цього красеня був ще один а о восьмій ранку вже так пекло що я пішов купатися з думкою що на уху вже є!!!Улов першого дняimage

Після смачнющої ухи на річкових Сазанах, доречі вперше зустрів таке явище на череві у більших риб замість луски така груба чешуя яку ніж просто не бере – для себе зробив висновок що це через велику кількість каменів на дні річки.image

Ввечері я всеж таки вирішив ще трохи порибалити було це після 20:00 ловив на білого чевяка оскільки інших в селі ми не накопали через засуху. Трофейчик витягнула моя наречена абсолютно сама, я вручив їй коротеньку вудку з катушкою закинуту під берег все відбулося досить класично – ой а де поплавок!? ТЯГНИ!!! і це вусате диво природи було вже на березі image

З якою ніжністю був відпущений цей сомик текстом передати просто не можливо…

Наступного ранку крім мене на рибалку встати ніхто вже не зміг)))

Хтось через враження, хтось через алкоголь а хтось просто свіжого повітря надихався так що спав всі вихідні))) Серед нестандартних риб було виловлено окуня і підлящика imageimage

а загалом 27.06 зранку клювало дуже добре і при чому все на білого червяка. Найбільше мене вразив Линок я не ловив їх з дитинства тому піймати цю рибу для мене було надзвичайною радістю image

Загальний улов останнього дня мого перебування на Случі виглядав ось такimage

був ще один гарний Сазанчик, ще з 5 малесеньких линочків, ще менших ніж той що на фото і багато маленьких карасиків.

Враження лишилися просто казкові наївшись запеченою у фользі риби ми поїхали додому.

P.S. Мої друзі з Києва добряче виспавшись на наступний день ще дужче здивували мене ось таким уловом image

Случ я заповажав і просто мрію поїхати туди ще хоча б 1 раз в цьому році, хто має можливість не вагайтеся…