Дуже крута рибалка!!!!!!!!

Червонопірка1.00040Опариш
Лящ6.4006пуф медовий + атрактант FLAGMAN чебрець
Щука1.7001

На Хрінницькому водосховищі були 8 днів. В перший день був сильний вітер і велика хвиля, особливо біля дамби, де ми рибалили. в цей день зловили підлящиків 5 шт вагою десь 400-550 гр, плотва і густера добре клювала на удочку на пшеницю. В другий день ми пішли на пірс який росташований білля танцполу "Пательня". Клювала лише одна плотва і густера, хоча зловили і одного линка. Загальна вага риби в цей день 3.5 кг. В третій день вирішили піти на дамбу біля ГЕС. Рибаків не було, ми зяйняли найкраще місце і почали рибалити. Спочатку клювала плотва підлящики, але десь в 12:00 клюнув перший лящ на 800 гр. Піднялася хвилі і умови рибалки погіршилися і вже надій на трофей не було, але в 13:00 була дуже сильна покльовка в ми витягли ляща на 1200гр. Загальна вага риби 4 кг. Ось і настала середа ми встали в 4 ранку і вже в 5 були на місці лову. В цей день зранку була гладь і на удочку було дуже добре ловити. В 8 ранку клюнув лящ на 700 гр. Загальна вага риби в цей день 3 кг. Ось і настав четверг і ось тут була дуже несподівана риба - це була щука на 1700 гр яка клюнула на вбивцю карася. Загальна вага риби 4 кг. В пятницю нічого більшого не було лише підлящики до 400 гр. В суботу клюнул лящ на 1.2 і так само як в інші дні клювала невелика риба на удочку а також клюнула на пружину плотва на 300 гр. В неділю ми вже мали їхати з Хріннкиів і ми вирішили встати раніше . Ми  встали в 3. І пішли знову на те саме місце де і ловили. З самого ранку нічого не клювало. І вже без ніякої більшої риби ми хотіли піти на додому. Але раптом щось сильно потягнуло удочку і повело до шлюзів. Коли ми підтягнули до берега то побачили велику рибу, то був лящ 1.8 кг . МИ його достали і пішли фотографуватися але забуди камеру і щось опустило шнур ми підсікнули і то була плотва на 400 гр. Ми ловили на вбивцю карася, на поплавок і на фідер. Наживка була пшениця пуф ( мед і часник), опариш, червяк. Ось така була захоплююча рибалка.🐳