Прилбичі 10-12.08.2018

Короп20.0003Опариш, Пелетс, попап
Короп3.0002попап
Карась сріблястий3.0002попап

Компаньйони: Слава Воронцов, Діма Сафонік, Саня Мельничук.

Погода: вітер крутило, але першого дня переважав південно-західний(на дамбу), а другого дня вітер став західним. Перший день погода постійно змінювалась, то несамовита спека, то короткочасний дощ. Першої ночі була несамовита гроза з божевільним вітром, а другої ночі просто капав дощик. В день від'їзду було ясно і штиль.

Рівень води: норма.

Час ловлі: ловив постійно, але вночі над вудками не сидів.

Місце: сектор номер тридцять. Це відразу за непролазними кущами на південно-західній частині ставу

Вартість рибалки: 250 гривень за добу.

Зловлено: десяток коропів, три карасі, одна здорова червонопірка. Побив свій особистий рекорд трофеєм лускатого коропа на 11 кілограм.

Наживка: поп-апи Haldorado.

Прикормка: Sonu Baits "Carp Method Mix" на ближній дистанції, Haldorado Brutal Liver на дальній. Також закидав спомбом пелетс різного діаметру й кольору.

Снасті: фідери.

Вступ

Я люблю таких людей: "Алло, Діма? Їдемо на Прилбичі за два тижні на всі вихідні? Гуд, тоді збираємось." Вирішили виконати програму максимум і поїхали аж четверо в моїй Скаутинці. Машинка все витримала і справилась на ура!

Для нас було дуже важливо реабілітуватись у власних очах після провального виступу на СуперМарафоні. Ми обрали собі просторий тридцяти сектор. І прикормка тепер у нас була м'ясна. В підготовці ми використовували напрацювання рибалки Доме Габора, тому весь виїзд ми назвали й присвятили цьому мадяру :)

День перший

Приїхали на водойму вже в темряві. Розбили табір і повечеряли. Нічого не віщувало біди, всі були на рослабоні. Я навіть закинув фідерок. І тут як жахне злива! Та така, що страшно було вилазити з намету. І якщо тільки почався цей несамовитий дощ з блискавками у мене відбулось найперше клювання. Рибу ми, звісно, вправно витягли, але відчинений мій намет встигло добряче залити водою і намочити спальника. Коротше, до п'ятої ранку сну не було, бо вітер те й діло постійно хотів зірвати мою туристичну палаточку в небо, а я її як останній дурень на поставив на кілки. Більше такої помилки ніколи не повторю, яка б сонячна погода не була. Блискало й било громом прямо над головою, мабуть я ще ніколи так не боявся грози, як цієї ночі.

Замучений і знесилений я поринув у глибокий сон.

До ранкової риболовлі ми приступили аж о восьмій ранку. Клювало файно! Ловили всі (крім Славіка)

Працювали в нас попапчики й звичайний пелетс на гачку з волосінною оснасткою.

Після дванадцятої погоду почало добряче крутити, насунули хмари, вальнув дощ. Потім знову сонце. Потім знову дощ. Ну коротше класична Прилбичська погодка. А ми мали якісь пусті потяжки й покльовки без засікань.

Під вечір природні явища стабілізувались і кльов відновився. Сталось те, про що я мріяв вже багато років: нарешті мені вдалось вивести трофейного коропа. Зараз я про це пишу спокійно, а на водоймі моїй радості просто не було меж. Всі так сам раділи за мене (крім Славіка), коли я ставив галочку в своєму списку TODO. Коропа понад вісім кілограм взято! Єєєє!!!

Після цього почало клювати в'яленько, що ж... У воду полетіли спомбики з грубим пелетсом. Думаю, що це дало результат і точка почала працювати після заходу сонця.

У мене клювали тутешні "лаваші" — дзеркальні коропи 2-4 кілограмів. Дуже сильні бійці, які до останнього не здавались і боролись проти підсака. Геть замучений о першій ночі я поставив зовсім іншу насадку у вигляді часникової бочечки від CC Baits і прикормку не брутальну печінку, а рибну муку. За всю ніч так і не клюнуло, а я виспався :) До речі, Діма спати не пішов і сидів під нічним дощем.

День другий

З п'яти ранку я на ногах. Весь такий готовий тягати прилбичських монстрів. А не тут то було. Лише зранку трохи щось поклювало, а потім тиша. Ми звісно ж догодували нашу робочу точку, але риби було щось пофігу.

Вітер був на дамбу, а тепер став з дамби і дуже слабим. Сонячно, дуже. Не знаю іншого виправдання, але не клювало. У мене є ще власна дурна теорія: ми почали всі співати "Топ-топ-топ" і з цим відрізали кльов. А на марафоні ми його співали відразу по приїзду.

Не клювало у всіх, крім Славіка! Нарешті й він потягав "грубу рибу". Радів як дитя, лазив у воду розплутувати снасть з коряги, матюкався, перезакидивував нам навхрест снасті і був щасливим, а ми щасливі за нього :)

Власне ось і все про риболовлю. Для зручності аналізу результатів, я звів сві клювання в єдину табличку:

Снасть Час

с2 12:00 сквід 11мм успіх короп коі 1,5
с2 12:15 сквід 11мм невдача схід в корчах
с2 12:25 сквід 11мм невдача схід в корчах

Відео, в якому можна трішки відчути атмосфери Прилбич:

Витримка:

• дистанцію плюс мінус 90 метрів
  • прикормка ядрьона м'ясна
  • переважно клювали риби не великого (як для Прилбич) розміру
  • жодного амуру
  • якщо кльов є, то влітають і карасі і коі і все на світі, а як його вимикають то все завмирає
  • кидати потрібно з одного й того ж місця

Дякую, що прочитали стільки писанини. Зустрінемось на водоймах, НХНЛ)