Лисин, 13-14.07.2013

Густера0.1003Пшениця
Плітка0.1002Пшениця
Карась сріблястий1.00030Хробак

Компаньйони: Ярослав Пограничний, Женик Пограничний.
Погода: жахлива. Західний холодний вітер, температура +16 градусів. Постійно моросив дощ, а іноді падав великими каплями. Тиск постійно понижувався.
Рівень води: майже в нормі, може трішечки вищий.
Час ловлі: з 17:00 до 21:00, на наступний день з 05:00 до 07:40.
Місце: першого дня біля “пратви” (це величка яма на повроті) на річці Стир фідером, другого дня на мілині вудкою.
Зловлено: першого дня кілька густерок, плотвиць і один карасик, другого дня повний 0 (одну мініатюрну краснопірку не рахуємо). Хоча мій тесть з своїм братом наловили в перший день на двох три з половиною кілограми білої риби, а другого я не зважив, але вони порахували — 41 штука.
Наживка: опариші, плениці, хробак.
Прикормка: салапінка + фішка лящ. Наступного дня додав фішка золота. Але це все до спини в таку погоду.
Снасті: фідер першого дня, вудка другого.

Я ще з четверга на п’ятницю мав поїхати на рибалку в Городище під Березно. Але подивився прогноз погоди і жахнувся! Там передавали різку зміну на дощ. Величезна хмара сунула з Європи, ну я й не поїхав. Але в п’ятницю погодка буде просто суперовою. Тому я вирішив в день рибалки не сидіти вдома, а все-таки вирватись на річку. Ще в суботу зранку і до обіду погодка була справжньою липневою: сонечко й білі хмаринки. Як тільки маршрутка минула знак “Рівне” так влупив дощ і негода, що тривали всю мою рибалку 🙁

Як тільки я приїхав то відразу побіг ловити на фідер. По дорозі зустрів сусіда Олежка, то він сказав, що його брат три останні дні рибалить і приносить додому по 10-15 карасів, і линки попадаються. І риба вся така величезна, хороша й годна! Я йому не повірив звичайно спочатку, але як потім виявилось це таки правда була

Кльов у мене був нормальним, брала густерка та рідко плотвичка. Також я прямо на тому ж місці закинув вудку на хробака і спіймав карасика. А потім на вудку з пшеничкою хорошу густеру (нагадую, що їх тут називають ляскурою)

Коротше сидіти в дощ і ловити ось таку біль мені якщо чесно буле вже абсолютно не цікаво, після новин про те, що почав брати карась. Я пішов подивитись, як його там ловлять. Місце потрібно таке, де від самого краю берега до початку бровки течія майже відсутня і все заросле водною рослинністю. Глибина складає там пів-метра максимум. Заходять у воду з косою і роблять там вікно метр завширшки. Сідають вище по течії і короткою вудкою, як книжка пише по класиці жанру — ліщиною, закидають туди хробака. Відстань від берегу до поплавка метр-півтора не більше. Ось таке місце і рибалка (саме той Олежик, який розказував про карасів і линів):

Цей хропець є братом Ігоря — місцевого рибалки профі, який постійно тут ловить і лящів здоровенних, і карасів, і все на світі. Ігоря місцеві кличуть Ісько. Його ви неодноразово бачили в моїх звітах. Ось це він. Саме він додумався викошувати зілля під берегом, робити такі вікна і полювати за линками-карасями. Мало того, два дні тому йому попадалися і карпи приблизно на кілограм ось так. Ну от скажіть, як після таких от розповідей можна спокійно сидіти і ловити густерку на долоньку з центра річки? Поки я слухав це все і спостерігав за цими двома баратами, то Олег витягнув линка. Але Ігор сказав, що кльову взагалі нема, якщо порівнювати з минулими днями. Коли на пляшку горілки можна було наловити всього за якусь годину.

Ще побув з ними десь з півгодинки, але риби в галявинах тих більше не було. Тому що клювали лише раки. Я зловив одного і двох Олег. Я повернувся до своїх на “Пратву”. Там Женик успішно тягав ляскуру фідером, а мій тесть Ярослав сидів на струмку з джерела і ловив карасиків. Один йому попався достойного розміру. Тесть був вкрай щасливим.

Я з твердим наміром завтра половити карасів, линів і карпів ще трішки накидав пшениці, прикормки і гороху в ті вікна та й пішов спати. До речі, місцеві підгодовують майже виключно пшеницею. На свята можуть додати туди ще й “осипку”. Це на місцевому діалекті комбікорм, яким годують свиней. Зазвичай перемелена пшеницю чи жито чи овес. Ніяких тобі сенсасів чи сону-бейтс не потрібно взагалі.

Підйом в 04:20 і гайда на водойму. На вулиці холодну, дуже сиро. Хоча дощу не має, але в повітрі стоїть така мряка. Ледве-ледве моросить. Йдеш, а на тобі збирається вода. Прийшов я на місце, Ігор вже там. Я зайняв вікно справа від нього, де вчора Олег злапав линка. Я ще туди закинув пару шарів прикормки своєї, лише додав антрактант траперівський Lin-Karas. За три години лову ні одної покльовки риби! Не буду рахувати одну краснопірку з мізинчик. Ігор же зловив одного карася. Ось коротко і все про день рибалки 2013 🙂

На наступній світлині місце, де я рибалив. Видно розчинені шари прикормки, горох. Я навіть там щуку бачив, то ганяв її підсаком, щоб не лякала карасів. Звісно заглядував я туди, коли вже йшов додому, а так сидів тихіше води нижче трави.

Також я зустрівся з рибалкою з Млинова, який тут провів три останні дні, і у нього “брало файно”. Він мені показав на телефоні свої фотографії уловів за ці дні. Просто капець, я їх вам теж покажу вкінці. А на вихідних в нього “як відрізало”.

Я ще трішки поспостерігав з своїм тестем і його братом. Ловилось в них доволі не погано, як я вище вже відзначив спіймали за ранок на двох 41 штуку. Женик все густерку, а Ярослав карасиків. Ось мій тесть:

А ось його брат Женик, вичікує коли ж вже підсікати ту ляскуру. Відзначте, який літній одяг, якраз по погоді:

Всі відео склеїв в одне:

Фотографії, що мені їх скинув з телефону той рибалка з Млинова. Вся риба була спіймана за день до мого приїзду. Якщо фото не відображаються, відкривайте допис. Сорі за якість і естетику:

Коли я в маршутці їхав в Рівне, то вже у Млинові була погода, як на останній фотографії зліва. Ну що це за закон підлості такий, га?