Мізоч, 25-26.06.2013

Карась сріблястий0.5004Опариш
Плітка10

Компаньйони: Ярослав Грабар.
Погода: 25-го числа було дуже тепло й сонячно, вітер східний сильний, небо чистеньке з поодинокими хмаринками. Вночі була гроза з блискавками. Наступний день (26 червня) виявився хмарним і холоднішим, вітер змінився на західний. Тиск зріз з 739 до 744 мм. рт. ст..
Рівень води: не знаю з чим порівнювати.
Час ловлі: з 19:30 до 12:00.
Місце: зліва від водокачки на заводському ставку прямо в місті Мізоч.
Зловлено: Славіком 27 карпів, мною десь 5 карпів. Плотву не рахували, її мабуть було не менше 30 штук. Я 3 карасі і Славік 1.
Наживка: найкраще карпи клювали на кукурудзу, на перловку дуже добре клювала плотва, тому побачивши це, я на неї не ловив. На опариш клювала дуже дуже мала плотва. На хробак попадались як карпи так і карасики. Опариш і хробак я ставив на фідер, Славік в основному ловив лише вудкою, і виключно на кукурудзу.
Прикормка: Megamix Golden карп + Trapper Giant Lake + смажена перемелена конопля + атрактант Trapper. Славік використовував фішдрім карп.
Снасті: пікер, фідер, метод. Ще й вудку закидав.

Випала мені нагода порибалити на Мізоцькому ставку. Потрапили ми сюди по запрошенню. Ставок в самому місті, але відділений від всього величезними деревами. Кажуть, що вони посадженні тут ще при польському пані. Сам став завширшки метрів з 100-120 і тягнеться буквою Г.
Як тільки ми приїхали відразу закинувши снасть (без жодних прикормлювань) Славік дістав свою першу рибу 2013 на кукурудзу. Забігаючи далі напишу, що він так нічого і не прикормлював в цьому місці, аж до наступного дня:

Відразу після цієї риби в Ярослава клюнув карпик. Він від несподіванки трохи повозився з ним на своїй махалці. Я вже так зрадів, що там щось крупне то зняв відео. Виявився стандартний карпик, такі ж нам в більшості і попадались на цій рибалці.

Я закинув пікер з опаришем і метод з кукурудзою + на методі на коротесенькому повідочку насаджував по черзі то горох, то кукк, то пелетс. На метод іноді щось било, але до гарного клювання справа не доходила. А ось на пікері клювало постійно. Але так ніжно і не впевнено, щоб аж виводило з себе. Тобто покльовки були дуже слабенькі і жодна з них не закінчувалась потяжкою. Як виявилось, отак на опариша клювала плотва з палець. Ось на фото видно мою яскраву полуничну прикормку і наживку:

Поки я все мучив і мучив фідери свої, в надії все-таки прокачати точку і зловити карася, то Славік продовжував ловити на поплавчанку без прикормки на кукурудзу. Карпики у нього покльовували.

О дев’ятій тридцять різко похолодало, і насунувся грозовий фронт.

Я сходив по дрова, а коли повернувся, то встиг вийняти карпика на фідері, який там вже сидів. І повиймав всі свої снасті з води. Ми швиденько позбирали всі речі в машину і пішли вечеряти в бесідку неподалік. Поки ми їли вальнув дощ. В небі гриміло і над ставком спалахували не дитячі блискавки. Потім дощ по-троху почав вщухати, але не перестав йти повністю, сама гроза минула. Славік сказав, що він не для того сюди приїхав, вдягнув дощовика і пішов ловити рибу. Я ж сів в машину спати.

Десь о другій ночі я прокинувся. Доща вже не було, мій напарник розклав вогнище, смажив сало однієї рукою, а другою тягав на поплавчанки карпиків. Коротше отримував задоволення від життя 🙂 Я ж розклав свого спальника біля вогню і мило заснув під похмурим чорним небом.

Десь о четвертій тридцять я знову прийнявся ловити рибку.

У фідерній ловлі нічого не змінилося. Так само на опариша без кінця клював дріб’язок. На хробака іноді клювали карпики і зовсім рідко карасикі. О от Славік вудками на кукурузку так і рибалив далі. Йому попався трохи більший годий карп:

Також мій напарник закинув один фідер на кукурузку і одну донну вудку по пораді місцевих мужиків: пружинку з гачками. На ту пружинку за цілу рибалку так нічого і не клюнуло, хоча туди на гачки і підсаджувався кукк і ще якісь там комбінації
Ще треба два слова сказати, як тут ловлять місцеві члени рибальського об’єднання. Вони просто закидають свої дуб-снасті у води, навіть не прикормлюють. Тобто береться радянській спінінг з невською котушкою, на кінці груз. Перед грузом десь 4 повідки з гачками. Наживка — горох. І шмаляється подалі від берега. Таких спінінгів ставиться 4 на людину десь. Ми вночі навпроти нас бачили чергових, то там метрів 30 берегу світилось світлячками. Також саме ті дядькі ще й використовували звукові сигналізатори покльовки. Але клювало у них дуже і дуже рідко. Зараз якраз період, коли нормальні карпи не клюють 🙁
Ще цікавий факт: місцеві прикормку для фідеру чи для пружинок називають “замєс”. І так називаються це вид ловлі: на замєс

Надивившись на свого напарника, я вирішив закінчувати з “ловлею карася” і зняв метод з фідера. Начепив туди асиметричну петлю зі звичайною годівничкою і начепив кукурудзу. Але окремо ще закинув свого датч мастера з методом.

На той метод у мене вс-таки було кілька клювань. Один паровоз, який зник після того, як я взяв палку в руки. Два сходи, але рибка не велика. Та й здається все.

А ось Славік злапав тутешнього карася, на кукурудзу фідером:

Більше йому цих риб не попадалось, а от я фідером на хробака взяв ще такого ж грам на 250 і двох маленьких до долоні.
Ось як я ловив: фідер на не дуже далекій дистанції з патерностером і наживкою хробаком, фідер з асеметричною петлею і наживкою кукурудзою та метод з волосяною наживкою:

Мабуть це буде все в цьому звіти. Ось наш улов:

Рибку ми звісно випустили підростати

Висновок:

• Ставок добряче зариблено коропом;
  • ставок виявився не таким вже й великим, як я очікував;
  • цього дня клювали лише маленькі карпи 🙁 ;
  • тут краще хробак, ніж опариш;
  • ловити карпів можна без прикормки;
  • вода цвіте;
  • плотва не дає підійти до наживки карасю. Її тут дуже дуже багато, бере навіть на кукурудзу.

Спасибі, що прочитали мій звіт, буду вдячним за розшарення його в соціальних мережах 🙂