Я кохаю тебе МДЖ!

Окунь75
Щука2
Карась сріблястий0.6003

Коротко про вдалий виїзд.
Вчора (неділя 25.04)в районі 11-00 години прибули на Танкове.
Після розпакування речей та продуктів, допомоги дружинам освоїтися на новому місці компанія у складі 5-ти небайдужих до спінінгової ловлі людей розосередилася по периметру водойми.
Неслабкий вітерець дав зрозуміти, що незважаючи на те, що клює всюди, комфортніше буде піти ловити лише з одного берега, що ми пізніше і зробили.
Кльов був чудовий, прктично кожна проводка закінчувалася спійманим окунцем, часом на проводці було 2-3 покльовки (2 сходи і 3-й реалізований навіть так).
Зупинившись на пляжику з протилежного від бесідок берегу я вирішив протестувати місцину та після 1-го окушка на слідуючій проводці відчув приємну тяжкість на протилежному кінці снасті :co_ol:
Колеги, як справжні друзі-рибалки почали пропонувати допомогу, а згодом засняли і відео, і фото дійства.
Мені здалося, що в мене пішло хвилин 5-7 на обережне виважування трофейчика адже я спочатку не знав що за вид рибини я "зачепив", а в мене на повідку флюр - 0,21, отже прийшлося бути обережним.
Коли красень вийшов на міляк (пісочок) було просто мегаприємно спостерігати за виважуванням та пити адреналін ::yaz-yk: , коропчик весь час давив у дно і не хотів здавати позицій, фрикціон лагідно наспівував браву пісню від Nightwish - "Kingslayer" :-), яка згодом переросла у "Я кохаю тебе МДЖ!"
Аж ось він на березі :ya_hoo_oo:
Zoom in (real dimensions: 600 x 800)Зображення

Грація від хлопаків, фотосессія, перегляд короткого відео (дуже шкода, що не до кінця записаного), зважування і знову в бій.
Вага риби коливалася від 1360 до 1119гр на електронних карманних вагах, тому про реальну вагу залишається лише приблизно здогадуватися.

Як з"ясувалося адреналіну під час виважування хапнули всі мої колеги, що додало нашому відпочинку бойового духу.

За декілька митей готова перша партія шликів і нас вже кличуть на "базу"..., йдемо але озираємося на славне місце лову...
За невеликий проміжок часу в нашому активі достатньо окуня для коптіння, також Олег хапнув Щупачка і карася :bra_vo:

Після перекусу зарядили коптильню і зкоптили весь улов, дружини були у захваті, хоч і не так часто це буває :-)

Zoom in (real dimensions: 800 x 600)Зображення

Відпочивши з компанією "дєвушек" (правда своїх :hi_hi_hi: ) вирушили ще порибалити. Відвели душу, половили окунця, щоправда відпускали вже всього - на коптіння вже не було потреби його скирдувати.
Женя він же Ихтіофіл зайшовши по груди під уріз камиша заробив 5 покльовок карася, 3 були результативні - карась до 200 гр, також хапанув ще одного щупарика.
Взагалом відпочили - СУПЕР!!!
Дякую усім за компанію, а особливо Viktorovi4'у за організацію відпочинку!
Усім НХНЛ!

Пи.Си. Думаю ще будуть фото, особливо від Жені, як і звіт від нього та від Юри.