Лисин, 06.10.2012

Плітка1.0008Опариш, Пшениця
Лящ0.2008Опариш, Пшениця

Компаньйони: відсутні.
Погода: температура вдень +23, вітер північно-західний метрів 5-8 в секунду. Тиск 992 гПА, малохмарно.
Рівень води: раптово за ніч піднявся на метр!
Час ловлі: з 10:00 до 19:30.
Місце: ловив на річці Стир, спочатку в кущах, а потім на “пратві”.
Зловлено: 8 плотвиць і мабуть стільки ж підлящиків. Також з глибини дістав одну верховодку.
Наживка: пшениця, опариш, хробак.
Прикормка: залишки з літа. Чемпіон 2000 та якась така ж дешева карасева.
Снасті:вудка, фідер.

Більше місяця я не був на рибалці. Чи то настрою не було, чи то постійні якісь домашні справи та й відсутність компаньйонів. Глянув я на прогноз погоди, а там пишуть що лишилась лише одна субота тепла, а далі суцільна погана осінь. Треба їхати, хоча б кудись.

Виїхали з Рівного в темноті, о сьомій ранку. Всю дорогу я спав, тому прибули ми дуже швидко 🙂 Відразу беру з собою щойно зварену пшеницю, а це тут привада й наживка №1, та йду на річку

Прийшов і ледве не плачу, вода дуже й дуже висока. Але саме погане те, що вона раптово висока. За всіма ознаками видно, що ще вчора вона була у нормі. Зустрів місцевого рибалку, і він підтвердив мої слова. Мда, на кльов нормальної робити годі й розраховувати. Ну нічого, поборюсь! Ще зустрів місевого спінінгіста, який вже їхав на велосипеді додому, він сказав, що за три години не було жодного клювання.
Зайняв рибне місце місцевого Ігоря, в кущах. Де літом я ловив карасів, линів й лящів 🙂 Закинув вудку з поплавцем — відразу несе. Ну, змінюю глибину на більшу — несе. Яку б я глибину не ставив — несе снасть по воді. Я так зрозумів, що з суттєвим підвищення рівня води дуже сильно збільшилась і течія. Ось порівняйте фотку з минулої моєї рибалки де поплавок стоїть як грибочок, з цією:

Крім височенної сильної води був ще й не слабенький вітер. Він дув приблизно з північного заходу і робив дуже неприємні маленькі хвильки на річці. Коротше рибалити поплавцем було вкрай незручно. На пшеничку риба клювала, але зуміти нормально зареєструвати моменти підсічки я ніяк не міг. Тому довелось розкласти фідера.

Замісив прикормку, поставив довжелезного, майже метрового повідка. Оскільки розраховував рибалити суто на опариша, то поставив гачка саме під нього Owner pin hook 9022. Наживив і вперед, закинув справа від тих кущів на відстану метра. Клювання почались відразу. Але мабуть лише якась мала рибка, бо мені довелось трохи попідсікати в холосту, перше ніж я щось зачепив.

Усих клюнувших підлящиків я після фотографування відпускав, в надії на те, що вони в мене ще клюнуть через пару років 🙂 А ось плотвиць забирав, дуже домашні вже хотіли смаженої рибки.

В цей день, незважаючи на вітер, було надзвичайно приємно на дворі. Сонечко так добре світило, і небо було голубеньке, що я геть розслабився і після того, як почитав трохи книжку — ліг спати. Так добре поспати на березі річки.. Після цього я пройшовся по березі і пофоткав звичні місця. Деякі було зовсім не впізнати через високий рівень води. Ось наприклад на наступній фотографії місце, де я з тестем витягнув линка. Місце рибалки під водою на відстані метрів трьох від берегу.

Повернувся я назад, побув ще до години 5-тої і мені чомусь дуже закортіло порибалити ще на Стиру саме на вудку. Тому я зібрав всі свої речі і перемістився на місце, що місцеві називають “Пратвою”, колись в сиву давнину тут прали одяг, звідси й назва. А ще тут є велика яма, яка створює зворотню течію під берегом, яка закінчується в цікавому місця попід очеретиком прибережним. Ось там і класно ловити на вудку, поплавці стоять майже на місці, і сюди іноді підходить справжній лящ. Коли я збирався то зустрів ще двох рибалок, вони сказали що кльову зараз немає, але ще будуть пробувати.

На новому місці було дуже затішно: поплавочки гарненько стояли там де треба і їх нікуди не несло течією. Поки я розкладував другу вудку, то погавив хорошу покльовку на першу. Там був хробак. Поплавець попригав на воді і стрімко пішов у воду під кутом, прямо як у мультику якомусь. Але було вже пізно, я дістав лише шматок хробака. Більше в тому місці на червяка покльовок я більше не бачив, лише на пшеницю.
Прийшов Ігор Бондар, походив по березі, подивився на рівень води і сказав, що зловити щось буде вкрай важко. Вода прибуває. Розвернувся та й пішов додому, навіть не став пробувати.
Потім я ще й закинув фідера, на нього ставив лише хробака, то покльовки були. Я навіть зловив однесеньку верховодку та якусь плотвичку.

Сподобалась одна канонічна покльовка дебелої плотви: поплавець декілька разів шарпнувся на місці, розвівши навкруги круги. А потім стрибочками поплавець потягнуло під водчу. Підсікаю і на тому кінці приємненька тяжкість. Довелось цю плотвицю поводити кругами у воді, щоб вона стомилась і аж тоді виймати на берег. Яка ж вона гарна була 🙂

О сьомій тридцять вечора почало вже темніти, і я пішов додому. Заснув відразу. А прокинувся зранку — за вікном бяка. Йде нудниий дощ, холодно й небо все як свинець. Вирішив поїхати додому на муршрутці, що відправляється о 9:30.

Висновок. Вода вночі почала дуже сильно прибувати, і збільшила свій рівень на цілий метр. При таких умовах на нормальний кльов годі з розраховувати. Тому мені довелось радіти плотвицям та підлящикам. У місцевих же кльову взагалі не було.

P.S.По дорозі на маршрутку зустрів того самого Ігоря Бондаря. Це саме той місцевий рибалка на місці якого я й сидів у кущах. Він сказав, що цей рибальський сезон був набагато кращим ніж сезон 2011 року. Тому що водою грались не так часто. Він сказав, що настав якось такий час цим літом, що в будь якому місці річки (звичайно прикормленому) стабільно ловились карасі, по 4 а то й 6 штук за рибалку. Всього ж він впіймав за це літо шість линків, один з яких був найбільшим, на кілограм. Взяв він на пшеницю. Карпів Ігор не зловив ні одного, але вони ловились нижче по течії, там якийсь місцевий спеціаліст завжди годував горохом і на нього ж ловив. Загалом сезон був не поганим, завдяки милості тих людей, які не так часто відкривали-закривали дамбу в Хрінниках.