Лисин, 24-25.08.2012

Головень0.1001
Лящ0.1204Пшениця

Компаньйони: відсутні.
Погода: тиск 986 і помаленьку поповз вниз.
Рівень води: вроді в нормі, але на другий день вода була нижче палочки-індикатора на 3 см.
Час ловлі: ввечері і зранку.
Місце: місце Ігоря в кущах.
Зловлено: ввечері 11 пловтиць, 1 бичок, 1 головень маленький, 2 підлящика. Зранку 4 карасі (одного не витягнув бо зібрав вже сачка), плотва і пару маленьких підлящиків, пару бичків. І звичайно ж один лин.
Наживка: пшениця, на опариш і хробак брали лише бички. Але тесть на хробака витягнув линочка, про це нижче.
Прикормка: пшениця, також кидав горох, кукурудзу (кормову і з баночки), прикормка Lin-Karas від Trapper.
Снасті:вудки.

Як ще йшли з маршрутки до хати, то зустріли якогось рибалку, він сказав, що зараз ловляться карасі, і комусь там попались два добрячі лящі. “Ну, ОК!” – подумав я. А ми приїхали в село на збір картоплі. Її там дуже багато: 21 рядок по 105 метрів. Збирали під коня, це радує. Намучились всі добряче…
Але вже о п’ятій вечора я сидів на річці Стир.

Клювало на пшеницию, а на хробачка я зловив одного маленького головня і бичка. На горох взяла нормальна плотва, аж довелось примінити підсак.
Всі інші покльовки були на пшеничку, і були типово різкими і коротким – як клює плотва. Ввечері наостанок я ще прикормив це місце картоплею, пшеничкою, горохом і кукурудзою. Також прикормив ще одне місце таким же складом. Те місце являє собою викошену на пологому березі ділянку, глибиною в метр. Саме там минулого разу місцевий рибалка ловив карасів. Ще того вечора на піску рибалили двоє рибалок, снастей купа а риби майже немає.

На другий день тиск трохи збільшився до 988 мПа. Встав я о 5:10, але було ще дуже темно. Поки вдівся, зібрав речі і прийшов на вечірнє місце сильно світліше не стало. Десь аж у шостій стало видно поплавки.
Риба клювала, але покльовки були невпевненими. Під час сходу сонця я впіймав двох підлящиків-козликів. Вони то клюнули нормально. А що постійно збивало мені пшеничку і теребенело поплавка – незнаю. Можливо маленька плотва. Десь біля сьомої у мене відбулась впевнене клювання: поплавок притопило, відпустило, притопило і повело. Підсічка – і на тому кінці відчувається дуже приємний важкий супротив. Карась – красень. Помаленьку завів його в підсак.

Трішки підкинув пшенички і хвилин за 10 знову отримав таке ж клювання, і красень-карасик знову на березі. Теж спрацювала пшеничка. ❓

Десь до сьомій тридцять прийшов мій тесть, звичайно після мого дзвінка з умовляннями хоч раз за літо піти на рибалку! Я завів його на оте друге прикормлене місце. Оснастив йому дві вудки хробаком, наказав не шуміти, і пішов назад до себе. Через кілька хвилин прийшов Женик (брат тестя), взяв у мене фідера і пішов нижче по течії.
Я ще посидів над поплавками з добру годинку, але дуже вже мені не терпілось подивитись, що там робиться на линьово-карасьовому місці.

Як виявилось Женик на фідер взагалі ні одної покльовки не бачив. Так само як і мій тесть.
Я в це повірити не міг! Адже це таке хороше місце. Я взяв справу в свої руки: перенаживив два хробаки, поставив глибину як треба, бо тесть постійно її міняв в пошуках риби, та й ще я підкинув трішки траперовської прикорми. Вирішив побути тут пару хвилин.
Женик поставив на фідер замість опариша червяка і виловив бичка. Під моїм пристальним оком поплавець тестя почав шевелитись. Він помаленьку притоплювався і його відразу відпускало. Знову притопиться на міліметри два-три і відразу відпуститься. Це тривало хвилин 5. За цей час мій тесть зо два рази пригав до вудки для підсічки і мені доводилось остужати його пил 🙂
Ну нарешті поплавка «повело», я даю добро тестю і він тягне вудку на себе. Линок!! Ура!!!

Я ще побув тут хвилин 15, бачив покльовки, Але до вірної підсічки ніяк діло ніяк не доходило. Ну, я вирішив повернутись назад до себе. Там було глухувато… Ще й почався доволі відчутний вітер, який робив хвильку. Покльовки були, але невпевненні, без завершальної стадії. Я побув тут півгодини і побіг до тестя 🙂 , адже там линки!

Коли я прийшов, тесть сказав що більше нічого не клювало. Вони з Жеником(який впіймав ще одного бичка) вже збирались додому. Вони пішли, а я залишився. Підкинув ще чудо прикормки і чекав. Клювання були, але якось чи то я поспішав з підсічкою, чи то риба тягала хробака за кінчик – не знаю. Але жодної риби за годину я так і не впіймав. Лише дочекався до того, що більше взагалі не клювало…

Повернувся на своє місце, поставив опаришаа вудку і почав переносити й збирати речі. Поки носився отримав клювання. І карась відправляється в підсак.

Клювання може ще й були, але хвиля була відчутною. І якби то клювала плотва, то я навіть не бачив би цього. Тому десь об одинадцятій я почав скручуватись і готуватись до відїзду. І тут впевненна поковка на пшеницю. На тому кінці відчуваю дуже приємну тяжіть і супротив. По-маленьку замучивши риби перейшов як завжди через кущі, там де я підсачую рибу, але ж сачок вже складений в чохлі!

Покльовок у мене більше не було.

Отаку гору картоплі ми вибрали.

P.S. Я ставив донку на хижака, постійно міняв живців. І плотву, і бичків. І на ніч залишав, і цілий ранок простояла. Хижак активний був весь час. А жодного живця так і не взяв.