Бочаниця, 05-06.07.2012

Плітка2.00030Кукурудза, Мастирка
Червонопірка1.00017Опариш
Окунь1Опариш

Компаньйони: Ярослав Грабар, Олександр Чернюк.
Погода: слабкий південний вітер, тиск 987 мПа незмінний, небо без єдиної хмаринки, ніч не холодна і наступний день дуже жаркий.
Рівень води: нижчий за норму сантиметрів на 15-20! Охоронець це пояснив тим, що “давно не було дощів”.
Час ловлі: з 19:30 середи до 11:15 четверга.
Місце: у мене пірс №14, Саша №13, Ярослав №15.
Зловлено: мною десь до 5 кг риби, з яких лише десяток залікових а все решта краснопірка(велика) і плотва + 1 малий окунець. Саша взяв 1 чи 2 карасики і теж багато краснопірки. А от Ярослав упіймав 67 рибин, 18 з яких були карасів по грам 300 і більше. Краснопірки і карасів у нього, мабуть, було порівну.
Наживка: опариші, горох, кукурудза, мастирка.
Прикормка: власного виробництва з додаванням вареної кукурудзи, гороху, перловки,и ароматизатор FishDream “Big Fish”.
Снасті: фідер, пікер, метод, спутніки, вудки.

Ось і настав самий спекотний період літа. На вулиці саме пекло, і навіть не віриться, що минулого разу тут ми були ще весною. Як швидко біжить час. Нарешті ми виїхали на один з найулюбленіших ставків нашого краю, незважаючи на роботу, жінку і спеку 🙂

Стабільна літня погода прямо вмовляла поїхати на рибалку. Передзвонивши знайомим стало ясно – їхати на машині не вийде. Але маршруткою теж весело 😉 Домовивишись з Сашком RypSys на четвер ми почали готуватись. Саша відразу не хотів сюди їхати в Бочаницю, і все тягнув у село Федорівка. Казав, що в Бочаниці карасі майже не ловлять, все полонила плотва. Я, звичайно, йому не вірив. “Ловити треба уміти” – казав. Підготувались ми добре: всі можливі рослинні насадки, які я знаю, опариші, прикормки і т.п.

І ось день X настав. Ледве вибувши на роботі до п’ятої вечора на всіх парах мчуся додому, адже маршрутівка Рівне-Глибочок виїзджає з автовокзалу об 18:20. Зібравши свої _необхідні_ речі просто ахнув. Як це все запхнути в маршрутку?

Нарядившись як новорічна ялинка я пошкандибав на зупинку. В дорозі зазвонив телефон, Ярослав каже: “Issues has been resolved, let’s rock fishing!”. Тобто він тільки саме в цей момент нарешті зміг вирішити всі свої робочі/сімейні проблеми і вже їде з нами на рибалку, МАШИНОЮ! Уррааа! Славік підкотив до зупинівки, Сашко приїхав на таксі(метрів 500), ми всі погрузили і з неймовірно піднесеним настроєм поїхали по щастя

В Бочаниці май же всі місця на острові були зайнятими, і це в будній день. Уявляю що там буде творитись на день рибалки в ці вихідні. Мабуть будуть тулитись по троє на одному пірсі. Отже, ми зайняли підряд три пірси 13, 14, 15 і приступили до рибалки. Поки я розклав весь свій арсенал і наробив закормок минула, мабуть, добра година, ато й більше.
Закидаю фідер, наживка опариш. Починає дрібно клювати. “Не карась, ітіть твою” – подумав я. Підсічка і в садок відправляється перша краснопера. Розмір – заліковий! Після цього клювання я бачив ще декілька, не всі вдавалось реалізувати, але завжди то була плотва/краснопера. Після заходу сонця і вильоту винищувачів-кровососів клювання на опариш затихло. Я почав активно приваджувати поплавкову зону і влаштовуватись на ніч.

Всі вудки закинуті, всі місця дуже закормлені. Два слова про закорм: фідерна зона кормилась моєю власною прикормкою з додаванням гороху, кукурудзи, перловки. А поплавцева зона кормилась суто крупною фракцією: горох, кукурудза кормова відварена, пелетс. Щоб не було пилюки, в надії на карася…
На ніч у мене було виставлено: три спутніки з мастиркою, метод з горохом, фідер з опаришем, поплавок з кукурудзою.

Ми пішли вечеряти, смажене м’ясо на вуглях, дружня компанія і рибальські історії. Класика жанру, що сказати. Клювань не було.

Після того як настала темна глибока ніч, я виявив, що мій супер фонарик за двісті гривень лишився вдома! Добре, що хоч залишився запасний з ручним приводом, але ним доводилось весь час жужати, накручуючи динамо. І десь в цей час (десь друга година ночі) почало нарешті клювати у Славіка. Мені було добре видно його світлячки на поплавцях.
Спочатку клювала лише плотва/краснопера, потім почали прослизати і карасі! А деякі з них були дуже й дуже залікового розміру. Клювало у нього суто на поплавки. Я б мабуть собі спокійно цю ніч спав, але почуття заздрості і цікавості не відпускали. Тому я взяв прикормки, яку використовував Ярослав і покидав біля свого поплавка теж. Почало клювати! Теж на кукурудзу. Ми спочатку ловили на якусь “Econom”, але побачили що така п’янка і відкоркували бондюельку. Славік впіймав навіть кількох раків, один з них був розміром як омар.

У мене клювало гірше, ніж в Славіка, але заснути я не міг, то Славко постійно витягав з води рибу, і іноді таку велику, що плюхкало на 200 метрів навколо. Потім йому прийшла в голову ідея спробувати ловити на горох. Клювало! Риба лише велика, жодної плотви!

Коли кльов стихав ми підкидували прикормки і він знову відновлявся. Клювали також і карпики грам по 150-250, звичайно ми їх відразу ж відпускали. Так я й не міг заснути тієї ночі. До речі, всі фідери й донки простояли не тронутими.

Зранку на фідер почала клювати плотва, тому я переробив снасть на метод і зарядив поп-апчиком. На нього не клювало, додав горошинку. Теж не клювало. Була одна покльовка з вечора на метод, але не підсіклось нічого. Клювало лише на вудки. Причому на горох лише карасі й карпики, а на кукурудзу плотва й краснопера.
Десь біля сьомою у мене дуже потужне клювання на спутнік, хвилинка боротьби і кілограмовий красень-карась на березі! Красень! Я вже подумав, що ось, піде діло! Але наперед забігаючи скажу, що більше на спутнік карасі і не клювали, лише іноді плотва.

Саша прокинувся зранку й повідомив, що всі його снасті спрацювали, фідер затягнуло в комиші, а у вудочці заплуталась летюча миша. Риби ніде не було.

По мірі того, як сонечко піднімалось все вище кльов ставав все гіршим. У мене було ще одне прикольне клювання: на махову вудку вчепився коропець і вкрав її у воду. Довелось поплавати 🙂
Вже десь о десятій ми почали збиратись додому. Я ще закинув третього фідера, суто на опариші в прикормлену зону, клювало погано. Лише плотва й краснопера, а під самий кінець рибалки клюнув дзеркальний короп, але не великий. Тому втоплений.

Ще у Славіка клюнуло на горох щось здорове, але повідок вже не зміг втриматись і лопнув.

Всім хто хоче половити плотву й красноперу залікових розмірів, можу сміло рекомендувати цю водойму. Найкраще клює на кукурудзу. Я навіть засняв як ефективно працював фідер у Саши:

Загалом ми наловили риби, але не тієї, за якою приїхали 🙁 я взагалі впіймав лише пару карасів. Проте Славік дав жару і злапав 67 риб, більшу половину вночі на прості вудки! Задоволення він отримав масу. Я мабуть за ньго радий 🙂

Отже, висновки:

• Рівень води дуже низький, погода дуже жарка;
  • Карась клює погано, лише вночі і зранку до сходу сонця;
  • Красноперки і плотви розвелось дуже багато, клює на все. Але розмір хороший;
  • Багато клювань мілкого карпика. Шкода, що більшість риболовів через відсутність карася будуть і їх забирати 🙁 ;
  • Всі мої приготування по прикормочні програмі не спрацювали! Рибі до спини та крупна фракція;
  • Карась ловиться лише на вудки, причому на горох теж не погано і навіть краще ніж на всі інші насадки;
  • Всі мої снасті для крупної риби не спрацювали абсолютно. Якщо в березі крупняк ще більш-менш ловився на горох, то на дальній відстані абсолютно ні.

UPD:
Славік абсолютно забив на донні снасті, і зосередився лише на поплавках. Казав що були якісь два ударі на спітнік і одна недопокльовка на фідер.
Я пробував ловити на все, що тільки можна і всіма снастями на всіх можливих відстаннях від берегу, використовував всі насадки які мав.
Саша заснув перед тим, як почало клювати вночі і прокинувся після того, як сонце вже давно зійшло 🙂 По його словам він не дочекався на нічний кльов і прогавив весь ранішній.