Пугачівка, 02.07.2011

Початок риболовлі: лип. 02, 2011 19:00

Кінець риболовлі: лип. 03, 2011 20:00

Тип риболовлі: Карпфішинг

Довго вагаючись куди поїхати (мав 3 варіанта - пугачівка, прилбичі, гориньгрод) та в зв'язку з тим , що хотілось спробувати нову для себе водойму вибір впав на Пугачівку. Виїхали ми приблизно о 18.00 в суботу , прибули на водойму біля 19.00. Сашко з та Тарас стали біля навпроти острова я відїхав на метрів 100 далі і розбив свій табір там. Після маркування зрозумів , що тут буде важко , глибина в моєму секторі 60-70см і перепадів не спостерігалось =)
Закинув прути , по-бобрившись пішов до хлопців вечеряти. Потриндівши з хлопцями на всякі рибальські та життєві теми пішли спочивати , до ранку жодного піку не спостерігалось. Зранку вирішив змістити 2 палки в право під очерет (глубина 50см) добре загодувався і пішов мудрувати , трішки пізніше до мене прийшов Сашко, в якого вже були пусті паравози, попити чайку , не встиг закіпіти чайник , як чуємо шалене ппііііііііі Саша рванув до палок, (біля вудилищ Сашка стояв наш знайомий Ігор Миколайович) він же і підняв палку з ввімкненим бойтранером , відповідно відразу -борода , недовго думаючи я після того як Саша тримав вже палку та роспутував бороду я підтягнув жилку і відчув на тому кінці щось є. Було прийнято рішення витягувати коропа за жилку руками - Саша підняв палку я працював замість катушки - так і витягнули цього коробця на 5400=)

Зваживши та відпустивши пішли готуватися до вечора.