Перший млин комом

Тип риболовлі: Поплавок, Пружини-смоктухи, Фідер

Карась сріблястий1.00026Мастирка, Хробак
Карась сріблястий2.0007Перловка

Значить так... Зібрався я кінець-кінцем на рибалку. З різних особистих та виробничих причин це був мій перший виїзд цього сезону, тому надій та сподівань було багато. Кориш запропонував Милятин, мовляв карась, карп, дикий жор. І так 21-22 червня, компашка з 4-х рибаків.

На місце прибули десь біля 17:00 і стахановськими темпами почали готувати снасті. В процесі розмотування намалювалась п'яна примара кольору вареного столового буряка і заявила, що плата за добу рибалки - 25 ураїнських стабільних твердих грошових одиниць за одне койко-місце. Але дали по червонцю з рила, з домовленістю, як буде риба, доплатимо вранці. Я намастирив дві поплавочні вудочки на червяка та мастирку і чотири спінінги на бойли. До бойлів я раніше ставився... взагалі до них ніяк не ставився. Але під тиском засобів масової інформації і т.п. вирішив спробувати, не дарма ж вони стали такі популярні. Два види бойлів зварив сам по рецептам взятих з цього сайту (данке шон авторам) і купив один пакет швидких бойлів. Доречі, ці швидкі бойли - херня. Розкисали у воді за 15 хв. хоча запах в них був обалдєнний. Я цей порошок став використовувати в прикормку.

Так от, поки туди-сюди, на червяка був успішо витягтутий "малолітній" карасик. Ну, думаю, точно вже не прийдеться по дорозі додому заїжати в Сільпо...

Поки снасті, на які було покладено основні надії мовчали, провели декілька переговорів з аборигенами. Зібрана і згрупована інформація показала наступне: гарна риба ловиться під самим берегом і на... пінопласт... Отетеріти можна. Мало того, шо українцям згодовують польське сало, модифіковані овочі та всяку хімію, то ше й риба ловиться на пінопласт!!! Може я і не "продвінутий" рибак, мене це сильно здивувало. Один з моїх цю інформацію швиденько взяв на озброєння і перезарядив всі свої "пружини" на пінопласт. Я ж твердо вирішив перевірити бойли, даже ціною пустого садка.

Діло йшло до вечора. Окрім 5 "малолітніх" карасів на червяка і одного гр. 250-300 на той пінопласт, наша риболовна бригада нічого ще небачила. Але на уху вже було, до приготування якої і взявся один з нас. Хотіли ще поставити "рєзіни", почали надувати човна, але повз проізжала на возі та сама п'яна примара кольору вареного столового буряка і заявила "рєзіни - голяк, лодку - здувать". Його, в принципі, зрозуміти можна, не факт, шо ми тільки "рєзіни" поставимо... Але то таке, потім вручну позакидали...

Десь після девяти вечора, почав змінюватись вітер, з півночі навалили низькі чорні хмари. Снасті мовчали. Уха була готова, тому трапезу відкладувати небуло сенсу. Після вечері я достав макушницю, (стара, перевірена снасть, яка досталась мені від батька) і зарядив її попід кущики.
Послухали по телефону трансляцію із Стадіо Пабу, гарно росіяни голанців порвали. Далі кукурікати всім біля води за відсутності кльову було не раціонально, тому по жеребу двоє пішли спати, а я залишився ще з одним товаришем якому просто не спалось чергувати.

Вогнище, природа, літо, шо може бути краще? Тиша гробова, тільки в селі собаки гавкають. Ні тобі дзвоник не задзеленчить, ні тобі трещітка не затріскає... Глуш...
Десь аж біля першої була покльовка на ту саму макушницю, в результаті якої на берег був успішо доставлений крась гр. на 300 і знову глуш. О другій і я пішов спати. Мабуть я забув, що в спальний мішок треба залазити в середину, а не лягати на нього, тому до четвертої змез як цуцик і мусив вставати. Тим більше почало світати, хмари розійшлись. Ну, думаю, зараз буде жор, вся риба моя. Перевірив бойли, прикормив, позакідав... І тут почалось... Ні тобі покльовочки, ні найменшого похитування, даже мілюзга на червяк не бере...

Ближче до ранку на пінопласт у товариша були покльовки, почав клювати малий карасик, бойли так і мовчали. Проходив ще один абориген і дивувався відсутністю кльову, казав, шо на минулих вихідних набомбив за 4 години 10 кіл крупного карася і гарного коропа, а сьогодні глухо.

В десятій ранку почали помалу зкручуватись, мій улов зклав 2 карасі гр. по 300 і 26 шт. дрібноти, яка успішно пішла на тараньку. На пінопласт було впіймано 7 гарний штукєнцій також грам по 250-300 кожен. З бойлами в мене вийшло, як то кажуть, перший блін комом. Але я маю надію шо вони ше себе покажуть... Рибаки, які понастягувались зранку на берег не відрізнялись сильно радісним виразом обличчя, по березі ходили слухи, шо сторож звечора трохи підспустив води, тому риба не брала...

Да й таке... В принципі, не знаю як там воно на справді і чому воно не ловилось, але за таранькою можна їздити і ближче...