Зимовйо (Накоти, Волошки, Соломка), 16-17.07.2021

Червонопірка0.1001Опариш
Короп0.5001Опариш
Карась сріблястий0.2004Опариш

Компаньйони: Ярослав Грабар, Діма Малафей.

Погода: вітер слабкий. Температура до +34. Дуже сонячно, спекотно.

Рівень води: мабуть в нормі.

Місце: біля сторожки охорони, західна частина водойми.

Вартість риболовлі: 300 гривень за добу.

Зловлено: не великі карасики, плотвичци, червонопірка й один малий карпик.

Наживка: поп-апи Haldorado, на поплавчанці була кукурудза та опариші.

Прикормка: Dynamite sweet stim і Haldorado Brutal Liver. Також точку ловлі загодовував пелетом, метод-мікс сумішшю кукурдзи й коноплі (десь 4 кілограми), розчинні бойли Steg (півкілограма).

Снасті: тяжкі фідери, поплавчанки.

Є поряд з нашим містом Рівне таке собі рибне господарство Понебель, де розводять на продаж рибу. Туди можна приїхати, заплатити гроші і порибалити. Для зручності це господарство зробило окрему гру і ненависному мені вайбері, де оперативно показують фотки трофеїв, пишуть про кльов і таке інше. Одного дня там вилазить ось таке повідомлення:

50.784750,26.235781 геолокація на трофейний став.
Квиток 300грн(доба)
100грн за кг риби який хочете взяти з собою!!!
Єдине що потрібно добиратись на авто з повним приводом тому що дорога через ліс не сама найкраща!!!

Це ставок 10га в який запустили коропів та амурів від 3 до 10кг

Придивившись до цієї мапи я розумію, що це ж затоплені торфяні розробки за Волошками. Моя лісна давня мрія! Там маюуть жити золоті карасі, дебелі лини!! І тепер це озеро ще й охороняється, окультурене і в нього додатково запушена ТРОФЕЙНА риба. Все, треба вирішувати: хто як не зараз і коли як не тепер?! Їду!

Пропоную цю поїздку своїм друзям, але ні в кого не виходить. Добре, що є рідний брат і надійний кум, які завжди мене підтримують й найвідчайдушніших ідеях, як ото з'їздити в Нідерланди через всю Європу :)

Дорога

Поїхали ми в пятницю після роботи. Вирішили їхати таким маршрутом: Рівне, траса на Костопіль (супер), Кам'яна Гора (почалась бруківка), Соломка (тут вже дорога дуже стара й місцями сильно побита). В останньому селі повертаємо на південь і прямує понад лісом. Дорога польова, пісок. Далі доводиться їхати по кукурудзяному полі, знову лісом, по колишній вирубці (обережно пеньки!), знову лісом. Час від часу виходимо з авто подивитись чи реально проїхати далі, прибираємо з дороги великі палки. І в цей же час нас нас починають нав'язливо атакувати літаючі комахи, їха багато і вони злітаються на тепле авто зі всього лісу.

Таким чином помаленьку й обережно ми пробралися через ліс до того ставка. Це було значне полегшення, коли ми його нарешті побачили! На берез побудований будинок відпочинку, величезна альтанка з столои та лавками. Навколо гарний древній ліс. Краса!

Риболовля

Я вирішив ловити на дуже комфортній дистанції в 60 метрів від берегу двома фідерами з флет годівничками. Оскільки тут мулисто, то я поставив годівниці вагою 30 грам. Відбив відстані на кілочках, закинув наживлені гачки з одним яскравим попапом і з одним тусклим. І перемагаючий в сутінках комарів добряче загодував свою точку ловлі.

Відразу за цим мої сигналки трохи попіскували, але раптово і без продовження. Думаю, що це риба паслася десь навколо і просто задівала ліску.

Мій брат та Ярослав закинули поплавчанки, але на них не клювало. Ми також загодували й ці місця для ловлі зблизька.

Ще раз згадаю про цих клятих комарів, яких тут міріади просто. Вони лізли в рот та ніс, сідали відразу по десятку на лице, атакували кисті рук та привідкриті ділянки на ногах. Ми мазались захисними засобами й обшикувались спреями, палили антикомарині спіральки. Але таке враження, що це майже не допомагало. Тут дуже багато комарів, бережіться.

Я рибалив десь до третьої години ночі, але не бачив жодного клювання. А саме на ніч я мав найбільші надії, адже вдень стоїть дуже спекотна погода і вода перетворюється на бульйон з-під пельменів. До речі, вода саме в цьому ставку коричнево-залізного кольору, цікаво.

На ранок по дзвінку будильника я переобладнав заново всі вудочки і перекидував їх далі по таймеру. Але на відміну від вечора, то тепер навіть жодного піску на сигналізаторах не було й від пропливаючою повз риби. Все стояло глухо. Дуже сумно, але нічого не зробив: моя риболовля на фідери провалилась і результату не принесла.

На поплавчанку були слабенькі клювання і я зосередив своюю увагу на них. Одна вудка завжди стояла заряджена кукурудзою і на неї я мав водну покльовку без продовження і одну дуже впевнену покльовку, яку просто не зміг реалізувати - риба не засіклась. Іншою поплавчанкою з опаришами мені вдалось спіймати кілька карасиків розміром до долоньки зранку. А ппотім коли сонце вже сильно почало припікати, то клювала плотва та червонопірка.

Мій брат та Ярослав взагалі не бачили клювань. Ось і все по риболовлі

Комарі ввечері/зранку, а ґедзі й сліпаки вдень

Коли ти нарешті відмахуєшся від комарів, то вилітають здоровенні мухи, що гризуть болісну шкіру. Їх дуже манить тепло та волога. Тому пітніти заборонено, в іншому разі доведеться лише те й робити, що відмахуватись їх і бити себе по тілу, щоб прибити цих монстрів (і це доволі бридко).

Саме через комашню Ярослав майже всю риболовлі просидів щільно засітібнутий в моєму тристичному сітчатому наметі. Мій брат був змушениий спаати в автомобілі. І загалом ми троє поввертались звідси дуже покусаними, наші ноги й шиї були всі в червоних ранках.

Висновки

• Годування грубив кормом не дало нічого
  • Запущена сюди риба взагалі не клювала
  • Ми натерпілись від комах
  • Дорога сюди дуже важка. Їхати потрібно на транспорті зі всіма ведучими колесами і бажано з високим кліренсомм. Лише джип.
  • В ставку дуже багато мулу, який ставить хрест на ловлю донками
  • З нас трьох за таку риболовлю взяли 900 гривень, що на мою думку доволі дорого