На метод

Тип риболовлі: Флет-Метод

Карась сріблястий3Опариш, пуф
Плітка1Опариш

Всім привіт.👋 Нарешті я відкрив сезон і думаю мій звіт буде для багатьох корисним. Метою рибалки була ловля карася поки він не пішов на нерест на флет. По попередніх відгуках на інформаційних рибацьких ресурсах місцем рибалки було обрано Бабинський безкоштовний став. Заздалегідь підготувавшись я та декілька моїх товаришив вирішили виїзджати 🚗 на місце  о 3.30 ночі оскільки за попередньою нформацією ми знали що о 4-5 ранку може не знайтись вільних місць. І ось 4 ранку і ми на водоймі. Дійсно рибаків була тьма... не так щоб ніде було сісти, але пресинг був неаби яким. І на привеликий жаль підійшовши ближче до води ми помітили що весь карась стоїть біля берегу і активно нереститься 😳 Відразу було зрозуміло що рибалка буде не простою... Саме більше розчарування було не від того що карась пішов на нерест, а від того що жоден рибак котрого я бачив на водоймі не дотримувався правил ловлі в нерестовий період. Вбивці карася на право і ліво та із кількістю вудилищ теж ніхто не соромився. Але те що я побачив через 10 хвилин після перебування на водоймі мене просто шокувало. Люди масово з підсакам  тягають карася який треться під берегом з води. Саме більше здивувала сім'я на Audi A6 скоріше за все з Рівного яка в складі чоловіка та дружини бомбила того карася як профі і це все відбувається о 4 ранку навіть без закинутих вудок у воду. НЕМАЄ СЛІВ ОДНІ ЕМОЦІЇ!
А тепер давайте про саму рибалку. 5:30 і наш фідер у воді. До 8:00 було змінено 3 види флет корму та кільканадцять варіацій насадок результат повний 0. При тому що на вбивці з періодичністю в 20-40 хв. сусіди з боку отримували покльовки. Також я помітив що в основному люди отримують покльовки на всім відомі часникові пуфи. Зміна насадки 10 хвилин і карасик 300-400 грам у садку. Після чого активність кльову сутєіо погіршилась на всій водоймі і до 12:30 я не бачив як хтось з рибаків впіймав хоч одного карасика... хоча в цей проміжок часу я трішки задрімав і міг це просто пропустити 🙂 Пообідавши смачненьким шашличком, набравшись сил я вирішив спообувати половити на класичний фідер. Зв'язав патерностер та почав експерементувати з насадками та повідками. Отримав з десяток холостих покльовок та сходів практично під берегом. О 15:00 я нарешті підібрав оптимальний 20см повідок та гачок #12 по овнеру, насадка 2 білих опариша... Але часу на риболовлю залишилось всього годинка за яку я вспів реалізувати одну пліточку та ще 2 невеличких карасики. Друзі бажаю всім вдалих рибалок, та прошу пишіть по більше відгуків 💪
P.S Вся рибка пішла підростати назад у водичку 🐠 Бережіть природу!