Поїздка на озеро Trident Lake в с.Прилбичі. Або другий етап самоізоляції.

Місце риболовлі: Прилбичі

Початок риболовлі: квіт. 30, 2020 16:00

Кінець риболовлі: трав. 03, 2020 12:00

Тип риболовлі: Карпфішинг

Після спроби самоізолюватися та відкрити короповий сезон на озері Кричевичі, та повернення до дому пройшло не так і багато часу як почало крутити й ламати кістки що пора знову кудись їхати на риболовлю. До хорошого привикаєш швидко, а ще враховуючи ситуацію в країні та той «зомбіленд» який відбувається в кожному місті України: люди в масках, обмежене пересування, постійне нагнітання обстановки в медіапросторі. Відчувши як це чудово коли нема інтернету, телевізора і зв'язку, починаєш розуміти як ці всі речі давлять на психіку людини, і навіть самих безстрашних і самих свідомих. Тому приймаємо рішення організувати другу вилазку на самоізоляцію, але вже в повному складі нашої команди «Рівняни». Вибір серед водойм які доступні для риболовлі не великий, тому цього разу приймаємо рішення відвідати озеро Прилбичі що у Львівській області на якому ми не були вже зо два роки, а наш третій напарник Олег не був там жодного разу, тому для всіх нас дана поїздка обіцяла бути цікавою та насиченою як мінімум на емоції (в хорошому розумінні даного слова) які вирують коли ми збираємося в трьох. Постійні жарти, підколи різні цікаві історії не дають сумувати навіть в найгірші погодні умови й відсутність кльову (але в нас це рідко буває ;)).

Отже, поїздка на озеро Trident Lake в с.Прилбичі. Або другий етап самоізоляції.
Від самого початку планування та підготовки до даної поїздки прийняли рішення що ця карпова сесія буде тривати мін три доби. Ознайомившись з графіком проведення змагань на даному озері обираємо більш зручні для нас дати 30.04-03.05.2020, як потім вияснилося що і цього було трохи замало, кожен з нас хотів лишитися ще як мінімум на одну добу. Але наступного дня мали стартувати змагання «Кубок Львова 2020», тому потрібно було повертатися до дому.
І так 30 квітня — день виїзду. Але у двох моїх напарників ще справи по роботі, тому спочатку робота, а далі вже рибалка. І в результаті на озеро ми їдемо окремо на двох авто і кожен в різний час. Нам вдалося потрапити на озеро близько 16.00, не чекаючи Олега ми відразу взялися розставлянням та організацією власного табору та облаштуванням логістики в секторі. Добре що погода цьому сприяла, хоча синоптик передавав – дощ. Як тільки ми завершили займатися налаштуванням побуту та вудилищ з оснастками, як тільки я повісив на род под, наше, командне, ритуальне відро для Водяного, як до нашого секторі під'їхав Олег. І першим ділом дістав пляшку віскаря щоб налити для Водяного. Далі потрібно було закинути вудилища. Оскільки почало сідати сонце за горизонт, потрібно було закинути вудилища і займатися приготуванням вечері.

Що до точок ловлі. На ніч вирішили два вудилища закинути з кроком в 10 метрів на відстань 110 та 120 метрів, а решту два вудилища завезти корабликом який ми вирішили використовувати у разі потреби на над дальні дистанції, тому третє та четверте вудилище закліпсували на 150 та 160 метрів.
Маркуватися не було часу через те що сідало сонце і досі дув сильний вітер, тому вирішили хаотично навмання відкліпсувати вудилища і вже дивитися по ситуації та відклику риби з закліпсованих вудилищ. В результаті чого завели та закину всі чотири вудилища ми тільки змогли біля 18.00.
Ловити до ранку вирішили за допомогою стіків в основі яких стік мікс CC Baits (спеції) та мікс пелетів (халібут, бетаін грін та кріль) 2 мм., і також використовували другий склад стік міксу в основі якого крушені варені бойли Dudi Baits з cтік міксом Bounty. Кожен стік вмокався перед закиданням або завозом оснастки з поводком в Minamino CC Moore або в ліквід Dudi Baits.

Перше клювання ми отримали о 19.20 з дистанції 120 метрів на одиночний помаранчевий поп-ап CC Baits Tutti Frutti – короп вагою 1,500; перша риба не зійшла, відповідно рибалка має пройти успішно, але моя спроба виважувати не те щоб змарнована, тобто я її використав, хоча хотілося спіймати більшу рибину. Через годину о 20.10 спрацьовує ближня точка 110 метрів – короп на око 1,000 (не важили відразу відпустили). Далі разом з заходом сонця за горизонт припинилися клювання, хоча по відгуках і словам знайомих які рибалили в даних секторах декількома неділями раніше, ми покладали надії на ніч. Після двох, хоча і не залікових в наших мірках коропів ми зайнялися приготуванням вечері, а саме свиними стейками на кістці з овочевим салатом та гастрономічними напоями. Вже ніхто нікуди не поспішав, кожен отримував задоволення від перебування на озері, Олег був під впливом емоцій від масштабів даної водойми та трошки під впливом віскаря. Вогонь в мангалі, стейки, місячна ніч на водоймі в компанії друзів – що може бути краще в часи «зомбо-карантину». Цього разу закономірності не сталося і риб дав нам спокійно повечеряти, спати не хотілося навіть по при втому від зборів та дороги до озера, і ми цієї ночі засиділися майже до самого ранку. Протягом ночі ми отримали ще три клювання у 23.30 четверте вудилище короп 11,500 (вафтерс Dudi Baits з половинкою жовтого поп-апа), а також третє клювання знову на перше вудилище в 00.10 короп 1,500; в 01.40 (знову клювання, але цього разу карась на четверте вудилище) і під ранок в 04.30 короп на 8,000; (вафтерс Dudi Baits з половинкою жовтого поп-апа). Тому дана ніч враховуючи відсутність закорму і ловлю лише на стікі пройшла досить непогано. Після чого було приблизне розуміння активних точок, які ми вирішили розкачувати потроху, а вудилища які мовчали рухати – корегувати відстані.

Ранок другого дня. І по традиції Ваня робить всім каву, поки решта команди ще відлежується в своїх теплих спальниках. Будильник наведений на 6.00 не дозволяє нормально ще подрімати, тому треба вставати та щось робити. Поснідавши взялися за приготування сподміксів, які де що відрізнялися один від одного. В основі першого содміксу на ближню точку 115 метрів було використано: пилящі бойли CC Baits Professional Soluble Exorcist, пелет 6-мм - халібут, пелет 4 мм – кріль, конопля, даний мікс заливали СSL CC Baits. В основы другого спод міксу були: пилящі бойли CC Baits Professional Soluble Spices, пелет 6-мм - халібут, пелет 4 мм – кріль, конопля, даний мікс заливали СSL CC Baits Spices після чого даний мікс ми присипали стік міксом CC Baits Spices щоб утворилася на крупних частинках так звана шубка і мікс швидко починав діяти утворюючи навколо прикормочного п'ятна - муть та стовп з малих частинок, тим самим швидко притягуючи рибу, хоча ми чітко розуміли що дані маніпуляції з мілкими частинами ймовірно притягнуть і не потрібну для нас рибу, а саме карася. Ближня точка, кормилася сподовим вудилищем, а дальні дві точки завозилися корабликом і перед кожним завозом ми сипали по одному черпачку другого спод міксу на основі бойлів (спеції). Вже з ранку вирішили вудилище що простояло на 150 метрах, перекліпсувати далі, на 175 метрів і замінити місцями четверте та третє вудилище, таким чином розставити палки в формі меча.

Протягом всього дня вудилища наші мовчали, хоча після закорму ми та не очікували на швидку реакцію від риби, да і знайомі розказували що в день в цю пору кльов не дуже активний. Ми ж собі відпочивали, знімали відео, тестували нове вудилище від компанії Orient Rods – Chameleon Uitimate 13f 3-6 oz. Вудилище досить цікаве і в першу чергу своєю будовою, нижня частина бланку без першого вхідного кільця, всі кільця, а саме п'ять штук розташовані на верхньому коліні. Знайомий з вигляду карбон як в старішої моделі, нова цікава візуально комлева частина — ручка вудилища, карбоновий катушкотримач з малюнком хамелеона. Що стосується самих механіко-фізичних даних вудилища – то дана палка справжній «черенок», для справжніх кремезних і мускулистих дядьків, до яких я себе віднести не можу, тому і результати по дальності мої досить скромні. З лєскою діаметром 0,33 мені вдалося жбурнути на 130 метрів з грузом 135 гр., хлопці спокійно кидали даною оснасткою і тією ж лєскою 150 метрів. Але і їх вагова категорія зовсім інша ніж моя. Тому всі хто відносить себе до кремезних мускулистих дядьків і любить використовувати споди як робочі палки, раджу звернути увагу на дане вудилище яке я думаю осяде в арсеналі не в однієї команди.

Отже, час наближався до обіду і в нас роздався звук сигналізатора точка 175 метрів (насадка CC Baits Glugged Dumbells Squid Octopus з помаранчевою шапочкою поп-апа) і в результаті короп вагою 3,000. До обіду ще отримали близько п’яти клювань, найбільша риба заважила 8,200 і теж з дистанції 175 метрів. Цього дня найбільше працювали третє та четверте вудилища, а перше і друге мовчали, зміна насадок і дистанцій ловлі не принесли результату, тому вирішили ближче до ночі повернутися до даних точок і кормового п’ятна, сподіваючись на вечірній прохід риби. Цього дня погода була майже літня, і навіть вдалося пару годин походити в шортах та футболці, але з поступовим заходом сонця за горизонт прийшлося знову вдягатися по весняному і готуватися до дощу зі зливою, яку передавав синоптик.
Ближче до вечора після закорму точок і перезакидання всіх вудилищ потрібно було подумати і про себе, по меню цього разу гаряча сковорідка з м’ясом та овочами – «керує парадом» приготуванням Олег, а ми з Іваном – таке собі, почистити, порізати та принести. Згодом вечеря була готовою і ми під Армянський коньячок який Олег дістав зі своїх «сусєків» чекали на вечірні клювання. І знову як по годиннику 19.00 клювання зі 175 метрів, короп вагою 2,000; Перезавозимо і через пів години знову Їде ця палка – короп вагою 3,000; далі у 20.00 зпрацьовує перша палка яка до цього мовчала цілий день, але карась. І після цієї покльовки затишшя. Але з'являється одна не дуже втішна новина, наш кораблик, а точніше батарея починає «здихати» і Олег каже що ще декілька завозів і про дальню точку 160 та 175 метрів можна забути, оскільки ми не володіємо такими фізичними даними щоб закидати вудилища на такі дистанції зі стіками «бамбулінами» які ми завозили кожного разу разом з насадкою. Не засмучуємося і рибалимо далі у своє задоволення, поки кораблик «живий», дані два вудилища ми перезавозили тільки після клювань риби, відповідно насадки на даних вудилищах були такими які б могли стояти досить довго, були такі випадки коли насадка стояла по 5-7 годин і потім зпрацьовувала.

Отже, настала ніч і ми потроху порозходилися по своїм палаткам, а з настанням ночі прийшли дощові хмари, які принесли дощ, сирість і в результаті болото в нашому секторі. Але погода то другорядна річ, головне щоб риба клювала. Проте ми аж до ранку не почули жодного клювання, окрім звуку крапель дощу які тарабанили по намету, риби нема, зате всі сухі й виспані.

Ранок третього дня. Дощ припинився і ми повилазили з наметів, оскільки потрібно було перезакинути вудилища, ну і спробувати перезавезти дальні два. Близько восьмої ранку нас почали атакувати карасі та з інтервалом у 20 хвилин беремо три штуки кілограмових карасів. Сніданок з кавою і в 11.00 шалений паровоз, черга виважувати Івана він відчуває що щось важче за попередніх рибів, декілька хвилин виважування і вага показала 10.000; візуально риба не велика, але дуже пузата. Як потім виявилося, що саме Вані вдалося спіймати двох найбільших коропів на даному виїзді 11,500 та 10,000; ми ж з Олегом тягали "тузло". По обіді насунула чорна хмара і витрусила за годину денну норму опадів, і болота в нашому секторі стало ще більше. Кораблик вже не працював і нам довелося зміщатися ближче в результаті динаміка клювань трохи погіршилася. Близько вечора коли ми завершували приготування плову прийшов наш Рівненський товариш Віктор, який рибалив ближче до великої дамби. Запросили його розділити і попробувати справжню рибацьку їжу, а не енергетичні батончики та макарони якими вони трапезничають на своїх риболовних виїздах. Цікаві історії приємна компанія і смачна вечеря заставила Вітю затриматися, але в них не клювало і він особо нічого цікавого не пропустив. Згодом пішов Вітя у свій табір, а ми почали готуватися до завершальної ночі в очікуванні риби 15+, яку дуже хотілося спіймати на даній рибалці.

Настала ніч протягом якої ми мали декілька клювань, але всі лаваші. Підібрали ще одну насадку яка стабільно з невеликою періодичністю нам приносила рибу, але розмір риби жадав більшого. Протягом ночі опадів цього разу не було і з настанням ранку ми почали займатися згортанням табору та речей і поверненням до дому. Протягом зборів вже по традиції виматуючи палки в самому кінці ми не отримали жодного клювання.

Як результат рибалкою лишилися задоволені 30 клювань серед яких дві риби 10+, три риби 8+, сім карасів і решта лаваші 1-3 кг. Найрезультативнішою виявилася насадка CC Baits Glugged Dumbells Squid Octopus з помаранчевою шапочкою поп-апа та вафтерс Dudi Baits з половинкою жовтого поп-апа. Як висновок: на мою думку відсутність крупної риби пов’язана з великою кількістю мілкого коропа, який просто не дає підійти більш крупним карпам. Будь-які маніпуляції з кормом, місцем розташування насадки відносно корму, розміром та презентацією самої насадки не приносили результати. Але декільком рибалкам що рибалили в даний період вдалося спіймати справжній трофеїв, зокрема на протилежному березі спіймали коропа вагою 28+ (новий рекорд водойм Trident Lake). Сподіваюсь і нам вдасця наступного разу спіймати щось суттєве, і ми будемо вже цього разу більш готові до рибалки в завоз.

P/S Всім добра, власних трофеїв, більше вільного часу для улюбленого хоббі. Відпускайте рибу, бережіть природу і  всім 36,6 - команда «Рівняни» м. Рівне