Несподіваний трофей

Початок риболовлі: лют. 15, 2015 19:25

Кінець риболовлі: лют. 15, 2015 19:25

Тип риболовлі: Зимова

Хотілось би поділитись із усіма враженями від просто “суперової” рибалки зі своїми колегами, які також є чудовими людьми та рибалками. Хоча рибалка була 2 тижня тому, вражень “море”. З початку тижня планували ми половити на фідер, але  зрозумівши, що майже всюди лід вирішили поїхати по щуку. Взявши все необхідне та зібравшись десь о 23 годині,  ми рушили в напрямку Нетішина. Дорога була жахлива, особливо коли дістались лісу, проте настрій був чудовий (не часто виходить зібратись разом). Так от приїхавши на місце ми почали шукати місце для речей. Вирішили що все таки будемо  по ближче до жерлиць.

2015-02-07-03.03

Розложившись, Я і Вован пішли ставити жерлиці, вірніше Вован ставив а я підносив все та вчився, Андрій  тим часом розпалював  дрова.  Десь о другій годині ми закінчили.  Після того як ми зігрілись, було вирішено спробувати половити на мормишку.  Після  невдалих спроб (даже покльовок не було), я вирішив погрітись біля мангалу, правда заснув. Проснувся  на каву, якраз вчасно.  Десь о 5,30 ранку було вирішено перевірити жерлиці, поки Анрій та Вован пішли перевіряти я зайнявся вудочками. І тут через 10 хв. я почув  крики, кинувши все я побіг назустріч хлопцям.  Я даже повірити не міг, але вистілила моя жерлиця, підбігаючи я побачив як хлопці радіючи скачуть біля щуки. Як виявилось  10,960 кг. Ми реально були в шоці.  Вранці здивованих рибалок було багато, дехто вірив, дехто ні, але після того як ми достали та зважили, сумніви всі пропали.  Десь 0 9 годині ранку Я і Вован пішли шукати окуня.  О  10 години вистрілила ще одна моя жерлиця, Андрій підстахував та дістав ще одну “зубату”.  Після цього  вистрілів  більше не було, хоча у сусідніх рибалок  жерлиці спрацьовували протягом цілого дня. Десь о 14 ми почали збиратись.

2015-02-07-14.43 Ось така в нас була рибалка.