Шпанів, 09.05.2011

Кінець риболовлі: трав. 09, 2011 14:30

Тип риболовлі: Поплавок

Компаньйони: Сергій Арцаба
Погода: +21°C, тиск 750мм рт.ст., вітер Північний 6м/с, спочатку безхмарне немо, потім почали з’являтись білі хмари, все більші і більші
Час ловлі: з 06:15 до 14:30
Місце: під улюбленою вербою 🙂
Зловлено: мною один карп, мій компаньйон взяв десь 5 краснопірок, спортивного карасика(на канавах), два окуня
Наживка: мастирка, хробак, опариш
Прикормка: відсутня, Сергій прикормлював фішдрім-річка + макуха
Снасті: спутніки, вудки
Знову вихідний, якже без рибалки. Спочатку я мав їхати в Омеляну, але моєму знайомому щось не склалось і ввечері перед рибалкою я був поставлений перед фактом, що ми нікуди не їдемо :). Звичайно, що я вже був настроєний на рибалку, тому приймаю рішення поїхати хоч кудись:)
Зателефонував своєму колезі з пропозицією махнути в Шпанів на велисипедах. Його вєлік був десь відсутнім, тому він міг йти лише пішки, але на рибалку теж хотів. Грець з ним, йдемо пішки.
Прийшли на ставок, а там вже купа народу. Я вже й злякався, що моє улюблене місце буде зайняте. Але все обійшлось. Розклались:я з надією закинув спутніки на ту саму горілу мастирку, що й минулого разу, а Сергій закинув поплавчанку, закормились і почали чекати.
Тривалий час нічого не клювало. Я був готовий до цього і дістав спінінг. Пішов кидати блесну Aglia№4 жовтого кольору, але на кожній проводці лише виймав з води нитчасті водорості у величезній кількості і через раз кропивку. Тобто ставок вже починає заростати рослинністю. Потім я ще змінив приману на віброхвост Relax Kopyto, але це не дало жодного результату
Мирна риба так і не клювала, у інших рабалок на ставку теж. Ми вдалось зловити на поплавчанку Сергія одну краспоперку невеличкою розміру. Наживка – опариш.
Так ми й сиділи над вудками чекаючи покльовок, час від часу покидуючи спінінги – все безрезультатно. Трішки пізніше до нас приїхав наш товариш Глєб, але він не ловив рибу, а просто катався на велосипеді в своє задоволення
До кінця рибалки так нічого у нас і не клюнуло, і в інших рибалок на ставку теж.

Ще раз переконався для себе, що риба тут дуже прошена. Однозначно не варто рибалити при північному вітрі, тому що хвиля йде з мілкої частини водойми і несе сміття й водорості. Ловити в таких умовах на донну снасть неможливо.