Лодошні карасики

Кінець риболовлі: черв. 04, 2017 13:30

Тип риболовлі: Пружини-смоктухи, Флет-Метод, Фідер

Карась сріблястий1.85923Опариш, Пінопласт, Хробак

Мета: половити карасиків та спробувати впіймати карпика.

Час ловлі:  17:20 -  13:30. Вночі трішки спали.

Рівень води: мабуть норма.

Погода:  сонячні дні, вітер до 4 м/с.

Вартість риболовлі: заплатили 150 Українських бумаг за 2х, так як рибалили на 3 палки.

Наживка: опариш, хробак, консервована кукуруза та поп-ап кукуруза з полуничним запахом.

Прикормка: 1-ший карповий состав: halibut method mix + spicy method mix + пелетс 4мм горох все це залив ліквідом флагман екоміх. 2-гий карасевий: флагман карась-часник + фідер-шоколад + флагман екоміх + меласа. В пружину забивали мастирку.

Снасті: фідер, комушка флет метод 45 грам, кормушка відкритого типу 45 грамова пластик та пружина-смоктуха.

Улов: 23 карася, переважно на лодоню,але часом попадався крупніший. Було багато сходів через пізну реакцію на підсічку.

Всім добра і великих уловів.

Пишу перший раз.

Ще за тиждень домовився з товаришом Мамсимом Опалько, що поїдемо на риболовлю. Цілий тиждень я настоював, що їдемо на Горинь, він впертий і переконав поїхати в Горбаків. В середу їздили знайомі туди, казали, що в улові добре йде карасик + бонуси: реалізація карпа 1800 грм. і досадний схід +- такого ж розміру.

Дні проходили довго і в очікуванні вихідних. В п"ятницю домовляємося, що в суботу о 14-00 Кабак так званий мій колега заїде до мене, я закіну всі свої прибамбаси в його авто і поїдемо на закупи продуктів та корму для рибки.

Субота ранок уже на телефоні і обговорюємо виїхати раніше, так як дома уже всидіти неможливо. О 12 годині вирішили прогулятися у флагман скупитися, дорогою назад поїхали забрали авто і приїхали до мого гаража. Кабак пішов додому і проголошував "давай бистріше збирайся". Через хвилин 20 уже на дворі, грузимо авто і думаю щоб нічого не забути, але поприїзду на ставочок я згадав про зонтик, про який думав пару днів щоб не забути і на тобі. Поїхали забрали мою дівчину, заїхали докупили продуктів, напої  і поїхали на водойму.

Приїхавши на ставок близько 16-00 години, побачивши молодика вирішив запитати чи клює карп, на що у відповідь почув "клював , ловив пару днів по 2 кг +-, зараз чомусь не клює" ну нас це не зупинило і поїхали шукати місце. Обїхали пів водойми і вирішили зупинитись за дамбою за очеретом, чудове місце, чисте, є де розложитися та закинутись. Добре, що ми раніше виїхали, після нас ще їхали і їхали риболови.

Отже 17-20 снасті у воді. Першу палку зарядив кормушкою флет метод 45 грам + прикормка метод міх, наживка: консервована кукуруза + поп-ап кукуруза, точка паралельно під камишом. Друга палка кормушка 45 грам відкритого типу пластик + прикормка карасева, наживка:  опариш, точка середня дистанція до камиша. Третя палка пружина смоктуха + мастирка, наживка: на одному гачку червяк на другому пінопласт, точка правіше середня дистанція до камиша.

Минуло хв 20, покі ми розложували речі, Кабак кричить " клює-клює" рибка бланк загнула серйозно, підсічка і відчуваю щось маленьку, витягнув на берег карасика на лодоньку. Погода була чудова, гріло сонечко, помірний вітерець, рибка прокольовувала, відпочинок супер.

Довго ми чекали покі хтось до нас підійде. Близько 20 їде якись дідуля на ровері, ми навіть і не думали, що то охоронець, він зупинився, привітався, представився. Я підійшов перший за мною Максим, розповіли діду, що будемо ловити на 3 фідера, домовились за 150 грн на суточкі, хотя він виписав білет нам до 12 години і каже " а там буде видно", ми розпитували за улов, ну і він почав розказувати "карпа ловили он хлопці по 3кг, амура на 4, щуку брали 3 кг" ще трішки поспілкувалися, подякували і він поїхав далі.

Я ловив двома палками а Максим однією, клювало спочатку в нього а потім в мене, половили десь годинку і пішли робити вечерю.

Покі робили вечерю, ще  зловили пару карасиків, восновному карась клював на хробака а флет мовчав.

Повечеряли,та приблизно  22 ї години вирішив перезакинути флет, трішки підкормити точку на ніч. В ночі було реалізовано 2 покльовкі карася на хробака на різних палках, а флет мовчить.

3-40 я уже на ногах, включив фанарь і першим ділом іду дивитися як там снасті, дивлюсь на одній шось смикає і 2 глухо, реалізовую ще карасика на долоню. Подивився по сторонам, дивлюсь прибавилось рибацюх, з сусіднього сетору рибалка підійшов поговорити, перекинулись словами дай я пішов розпалювати багаття щоб поставити чайник.

4-20 і мій товариш теж на ногах. Біля 5 години вирішили перезакинутись, так як все стояло дубом.

Пили кофе, дивились на бланкі,  перезакидались і навіть не однієї покльовки не бачили до години 7мої, стало скучно і вирішили робити сніданок, поки робили Кабак реалізував карасика. З 9 години почав клювати карась, але кльов не такій був як вчора, хотя ми надіялись на ранок. Просидівши до 11 години прийняли рішення збиратися. За ранішню сесію було меньше зловлено ніж за вечір, було багато сходів, через не вчасне підсікання.

В сусідів теж з кльовом були проблеми, хотя в інших на убійцу карася улов ішов. Помалу збиралися і ловили.

в 13-20 снасті були зібрані, в улові 23 карасика загальна вага 1859 грам.