Стара Мощаниця, 02-03.06.2017

Червонопірка10
Карась сріблястий0.0501Опариш

Компаньйони: Ярослав Грабар.

Погода: першого дня сильний західний вітер 8-10 м/с! Другого дня вітер змінив свій напрямок на північно-східний і став слабшим. Температура +17, небо переважно чисте. Лише зранку другого дня було затягнуте високими сірими хвилястими хмарами. Ніч доволі холодна. Тиск 742 мм.рт.ст..

Рівень води: норма.

Час ловлі: 14:30-10:30. Вночі спали.

Місце: південна сторона ставка, праворуч від берези під великим горбом.

Вартість рибалки: ми нічого не платили.

Зловлено: 7 линів, кілька червонопірок. Ярослав натягав багато дрібної червонопірки і карасиків, ну й линочків само-собою. Достойних карасів цього разу не було.

Наживка: опариш і хробак (клювання 50/50), на мастирка майже не було клювань.

Прикормка: Traper Lin-Karas чорного кольору і однойменний атрактант на одній точці і ось ця прикормка з морозилки Traper "Kapriowate wody stojace" + Traper "Big Fish lake" + пелетс 8 міліметрів “слива” на іншій точці. Спочатку працювала ота морозилка, а на ранок клюваки пішли з суто линьової прикормки. Ярослав годував трапером карп-лин-карась.

Снасті: махова вудка.

Нарешті Ярослав відпросився з роботи і у свої жінки на риболовлю. Я ні хвильки не вагався, щоб скласти йому компанію. Оскільки в цю пору року я обожнюю полювати з поплавочком на линочків, то відразу запропонував їхати в Стару Мощаницю. Новин звідси не було ні від кого, тим цікавішим мав бути наш виїзд.

Напередодні стався приємний форс-мажор: я переміг в розіграші квитків на концерт The Hardkiss, тому цілий ранок витратив на те, щоб владнати всі організаційні питання і таки відправити свою жінку з кумою на те дійство. І врешті-решт десь в районі дванадцятої дня ми виїхали в цей чудовий забутий край. Ярослав був тут вперше, тому його (як і всіх спочатку) вразила ця відлюдькувата місцевість і півдороги  ми обговорювали чому Україна ще не Європа і чому Україна обов'язково стане частинкою її :)

Приїхали на моє улюблене місце і першим чином прийнялись чистити собі вікна поміж водоростей. Добру годину я провів у воді спочатку з ножем, а потім зі своєю супер косою для чистки водоростей. Не знаю скільки кілограм тої кропивки з рдестом я витягнув на берег, але результат приємно радував очі. Цієї риболовлі обривів повідків у мене було мінімум і жодна риба не врятувалась в тих підводних джунглях.

О, ще був один епізод з тією чисткою: поки мудохався у воді, то до моєї ноги пристала п'явка. Я її на березі відразу скинув, а кров з ранки юшила ще кілька годин і нічого не могло її зупинити.

Ми розбили табір і позакидали наші снасті у воду. Я відразу почав періодично підкидувати кульки корму у воду, а Ярослав обрав тактику рясного загодовування аж ввечері. Якщо чесно результат був приблизно однаковим, адже перші клюваки ми побачили без чогось на сьому вечора. Сказати, щоб я був радий линочку - це нічого не сказати :)

Рибка поклювала зовсім не довго. І знову всі хробаки повисли батогами, а опариши відсмоктувала якась дрібного без видимих клювань. Ох, я зовсім забув написати про видимість клювань! Не було ніякої видимості через вітер взагалі. Добре, що ми хоча б сиділи під горбом, то  вітер вже йшов якось з води перед нами наверх. Хвилі були все-одно нестерпні, ловити в таких умовах поплавком вкрай тяжко. Я дуже переживав, щоб ввечері він стих. Аж десь біля восьмою почала спадати його сила. Але вечірнього кльову по-суті й не було. Лише поодинокі випадкові клювання. І то дрібноти. І то в Славіка.

Ну, за те ми мали достатньо часу на фотографування всіляких пейзажів і готування вишуканої(насправді ні) туристичної їжі.

Ніч минула без пригод. Я запопадливо, навчений всіма цими роками ловлі в "крепких" місцях, повитягав всі снасті з води. Ярослав же лишив одного світляка на хробака. Але у нього не клювало...

Ранок виявився напрочуд туманний і з рожевим небом. Риба нарешті почала проявляти себе і я відтягнувся на вудінні линка.

Ловити линочків - це зовсім інше ніж ловити карасів чи ту ж плотву. Лин — риба-одинак. Якщо почне клювати, то потрібно зробити все можливе, щоб не згаяти дану можливість, адже після перезакидання ніхто більше клювати не буде і потрібно знову вичікувати на іншого лина! Признаюсь чесно, на цій риболовлі у мене теж здавали нерви і я передчасно підсікав, але лише раз чи два. Але ж які линки! Просто пісенька :)

Дивно, але карасі клювали лише у Ярослава і лише дрібні! Лише один був більшим долоні. Всі інші з палець.

Десь вони мабуть ще хворіють після нересту. Можливо, якби наші місця були почищені ще раніше і там вже на дні збалансувалась еко-система, то результати були б кращими і можливо б підійшли лапті-карасі. Але маємо те, що маємо.

Відео з місця риболовлі:

Результатом задоволений сповна. Риболовля вдалась.