Риболовля на межі реальності.

Місце риболовлі: Грушвиця

Початок риболовлі: черв. 02, 2017 17:00

Кінець риболовлі: черв. 03, 2017 10:00

Тип риболовлі: Карпфішинг

Короп дзеркальний22.0008Бойли рибні, Бойли солодкі
Короп80.00027Бойли рибні, Бойли солодкі

Доброго всім читачам настрою =)
  Отже ще в понеділок 29.05 з своїм товаришем, Tommy Lee, ми вирішили відправитись на риболовлю. Сиділи гадали і придумали собі двох денну сесію на одному з спортивних ставків Західного регіону. За 2 дні перерили кучу інфи в неті, скупились під акції і без, і тут в середу наші любі дружини поставили нас до відома що в неділю Трійця. Вірите за своїм хобі можна забутись і про свята. І тут наш план провалився. Яка може бути двух денна сесія, свята треба проводити з сім"єю. Ми вже навіть побажали веселих свят друг другу, і вирішили зізвонитись опісля. Але сон вже ж не той. А ще й купа різних примочок до риби муляють очі.

Тут в четвер мене наберає Толік і пропонує провідати чудову, зручну, гарно зариблену водойму в с. Грушвиця. І я просто незміг відмовитись. Вечір четверга в мене дома нагадував метушню на базарі, швидке замочування зернових, перевірка фанариків, сігналізаторів, поводків і всього рибальского спорядження і знову зіпсований сон, адже на риболовлі я вже не був майже місяць.

І от п"ятниця, швидко відпрацьований день, закупка в магазині продовольством і в 17.00 ми на ставку. А тут погода яка в місті казалась начебто непоганою, і вітер не таким сильним нас просто злякали. Але ж душа прагне свята. І обвішані чемоданами, поставивши машину біля охорони, вирушили на місце лову. ( За якість фото вибачайте, що маємо на те і фоткали).

Швидке замішування прикормки, підготовка снастей і перші спомби летять у воду вже о 18.00, а було їх всього 5.
   18.15 і артелерія у воді. Я виключно ловив, і прикормлював продукцією CCbeits( 1палка - Glug ананас+попап персик, 2 палка - Glug полуниця+попап монстер краб), Толік експерементував,як він казав зі всім, що мав в сумці.

Час пік 18.30 в мене клювання, і перша риба в садку, і тілки вона попадає туди, Толік вже зупиняє свій паравоз. І ви подумали що це фарт?) Ні хлопці ми цих 2 риб майже "ногами" виштовхали з мата, тому що в мене знову "гуде" і 3 риба на маті =) і ви скажите що я брешу, але Толя в цей час діставав 4 і останню  палку з води. Давши водички коропчуку, поки Толя виважує свого монстрика швиденько закидаю палочку в воду, оснастка в ідеалі. Швидке фото.

І от та палочка що зліва на фото знову засвистала. 20 хв - 5 риб маємо.

Адреналін, емоції, і одна думка в голові  оце воно. Далі все проходило по плану 5 риб, 3 спомба, 5 риб 3 спомба. І такими заходами рибка нас радувала до 21.20. Далі було вирішино зробити закорм на ніч. І всетаки зробити ще  1 точку. 21.40 - 2 столика для рибульок ми накрили, прийшло діло і до нас. Риба нас чи то почула, чи ми її просто відлякали шумом. Але до 23.00 все стихло. Вірите аж полегшало, ну не на змагання ми приїхали, щоб так відпрацьовувати, а на відпочинок.

23.20 гучний паравоз. Підсікаю. Тремтіння колін, бо зупинити його дуже важко, а ще і бюджетними вудилищами =) 10 хвилин и цей риб на маті. Зайшов, нас побачив, додав адреналіну, пару фото в колекцію і у воду.

На даному етапі я вже був готовий їхати додому і лягти і виспатись. Але ж хіба той риб дасть?) Ще до 1.30 ми заробили 3 клювання з яких 2 реалізували. Потім нас прибіг провідав Їжачок, начебто побажав надобраніч і вимкнув кльов. Сон, дивний сон =)

Спалось нам недовго, 5.10 ранку і знову хтось кріз сон кудись мчиться, в носках с палатки і на росу, то був я, і ще й прикро, бо схід =) Але Толіка розбудив не зря, бо його вудку тоже хотіли вкрасти. Вірите почалось те, що було с самого початку риба, за рибою і так до 7.00 .

І знаєте, оця 7 година ранку, коли на ставку просинаєшся, всі її знають, особливо коли заплатив 200грн+, а в тебе з вечора жодної покльовки, і ти сидиш і думаєш, а що тут робити, треба їхати додому. Але це не про цю риболовлю, і зовсім не про цю водойму. О 7-00 до нас прийшла думка, що треба викидати залишки корму(їх получилось аж 5 спомбів і збиратись додому), бо ми просто вже втомились. На даний момент на нашому рахунку було 22 рибульки. Так ми і зробили, кинули тих 5 ракет, і почали розбирати лагерь. Розбирали ми його аж 3 години) Бо в гості ще завітали до нас за 3 години 13 риб. І саме чудово, що перший раз в житті всі 4 удочки не просто винялись з води, а вони вийшли теж з рибою і то двума дуплетами. Раз за разом =)

За всю рибалку було 7 дуплетів. Незнаю де ділись оті рибульки до кілограма, ми всю свю рибку важили( ну майже всю, ту що встигали), найменший був 1.7кг, найбільший 7.0кг. Частими гостями були рибки 3-4кг. Рідко бувало щось менше. Вся риба надзвичайно активна, любить гуляти і боротись.

Хочу подякувати власникам водойми за прекрасний відпочинок. Побажати їм терпіння і коштів. До зустрічі на водоймах.