Риболовля з друзями

Кінець риболовлі: трав. 14, 2017 14:00

Тип риболовлі: Карпфішинг, Фідер

Карась сріблястий

Не рідко буває, що працюєш в поганому колективі. Але в нас все по іншому. За рік роботи ми не тільки стали найкращим колективом, але й друзями.
Але й був один прикрий момент, ми ніколи ще разом не їздили на риболовлю. Треба було це виправляти. І було вирішено, незважаючи ні на що, 13 травня 2017 року виправитись. Обирали водойму дуже довго і настирно, не хотілось приїхати без риб.
Прийшов час і день, коли всіх нас розпочали збирати по всьому місту, а нас було восьмеро. Почувши, що вже 2 в машині адреналін зашкалив, адже це перша риболовля з колективом. Чесно кажучи, до прикормки я підійшов не дуже, але на даній водоймі я думав( і не прогадав) вона спрацює. Все було по простому, варений горох, кукурудза, пшениця, конопля і риб"ячий комбікорм в вигляді пелетсу +) і замішане все на меласі і трішки аміно ССbeits. З насадок я обрав на одному вудилищи 2 горошини, на іншому - плаваюча кука+горох.
Отже, трішки попозорившись у Велмарті в непристойному одязі))) виїхали о 15.00 з Рівного, я аж кипів від негативу, тому що для суточної риболовлі на карпа це вже пізно, приїхали на став о 17.00( перший раз, трішки поблукали). І тут знову негатив, ми не змогли під"їхати до ставу. Ніяких знаків, ну просто нічого, а вже 17.00 на годиннику. Вирішив пройтися, знайти когось з охорони. Хлопці, не чекаючи поїхали полями, і все-таки дібрались до мене, коли вже я поговорив з ВІЧЛИВОЮ охороною( а це в наш час рідкість). До ставу все-таки є під"їзд.
18:00 хлопці позакидали ловити карася, а я ще тільки збирав палатку. Це мене дуже сердило і накоплювало негатив. Але тут почалося щось дивне, повний місяць, погода лайно, а хлопці раз за разом ловлять карася і гарного. Як казав Святослав, що був в компанії "То, шо нада". О 19.00 після 2 маніпуляцій з маркером, я вирішив закинути оснастки, про які описано вище. І вже 20:40 і карп в садку. Для водойми за таку ціну, це просто прекрасно. В 21.00 в нас вже була купа карася і ще й прилетівший карп. Весело, адреналін, що ше треба для чудесної компанії. Потім було все, шашлик, плов на мангалі, картошка на диску, знову шашлик, ну і звісно це все піддержувалось горілкою. О 4 ранку було ще клювання горох+кука, незасічка. 05.00 у Олексія на "вбивцю карася", наживка червяк, щось зламало вудку...
Отже приїхавши з даної водойми весь негатив перейшов в позитив. Я щасливий від того, що в нас є такі господарі, які незажерлися, які бережуть рибу, в яких клює навіть в повний місяць і при температурі в 13 градусів. Щиро вдячний і приїду ще, але без горілки +).
Ааа водойма))
Були ми на водоймі в с. Мухарів( велика подяка Юрі, який розповів про даний став. Його звіт знизу). Оплата 150 сутка, 100грн день. На вихідні рибаків купа, і всі ловлять карася. Можливо просто пощастило, але велика подяка власникам. В нас(Рівненська обл., що не деруть по 200-300грн за риболовлю ще й щось видумують щоб не клювало) таких немає. Всім НХНЧ, до зустрічі на водоймах.