Бурштин, 04-05.03.2017

Сом карликовий коричневий1
Плітка
Окунь

Вчора у вечері приїхав з Бурштину, а сьогодні вирішив написати звіт по даному виїзду. Отже вирішили ми -(я і мій напарник по команді Лекай М. ) десь вирватися за межі Рівного на відкриту воду, "вигуляти" свої кормушки. Мали їхати в Нетішин, але в останній момент вирішили поїхати на Бурштинський канал. Так як їхати не досьть близько то нас зібралося і вирушило 5 чоловік. Компанйони: Мій тато, Я, Лекай Міша, та його брат Коля, і Лясковський Макс. Виїхали ми з Рівного близько 14:30 04.03.17. Прибули на канал близько 18-ї годни. Рибаків "море" в прямому сенсі цього слова, пів години мабуть шукали де нам можна присісти, мабуть просто що субота, але там завжди людей хватає. Бо місцеві там сидять і зазвичай ловлять там на пружини і ставлять від 4 і по наростаючій палок і займають дуже багато місця. І майже всі сиділи з ночівлею. Але ми всетаки знайшли невеликий клаптик порожнього берегу, вище по течії (там зі слів місцевих гірший кльов). Поки ми розклалися, вже і потемніло. Почали потихеньку кормитися. Але перших пів години було "глухо як в танку" Першу рибку :bra_vo: , якщо її можна було так назвати, зловив Макс, це йоршик . Потім Міша зловив міні йоршика, і міні канального сомика, які зразу поплили у свою рідну стихію підростати. Коля зловив одного і єдиного подлешика за всю сесію. Вирішили повечеряти, сіли їмо, бачу на татову палку гарний тичок :dribble: підбіг до палки, ще раз вдарило, підсікаю перша рибка підлещик. Так до 02:00 ,ще десь раз в 40 хв покльовувало, потім до 7:00 просто один велиикий "нуль". Надіялися що зранку буде хороший кльов, але не так все було, як очікували. Порівняно з попереднім разом, як я тут був два тижні тому, кльову можна сказати взагалі не було :wall:. Місцеві теж сиділи кукували )). Зранку вже трошки почав гратися довжиною поводка, пробував заміну різних насадок, підберав гачки, темпував. Бажаного результату так і не отримав. Час від часу рибка підходила на точку поласувавти наживкою. але стабільного кльову так і не було. Отож з таким кльовом в 13:00 почали збиратися бо ще 330 км. по переду. Мій улов з татом близько 2,5 кг. Макс розловився за пів години до від"їзду, заробив 5 покльвак: 4 реалізував, 2 плотви, 1 підлещик і 1 окунь. А Міша Л. До закінчення сесії підтягнув свої результати хоча кьльову як такого і не було.