Басівкут, Новоукраїнка 04.04.2011

Початок риболовлі: квіт. 04, 2011 08:30

Кінець риболовлі: квіт. 04, 2011 11:10

Тип риболовлі: Поплавок

Компанйони: їх було багато, карповики-спертсмени
Погода: гарна й тепла весняна погода, вітер східний
Час ловлі: з 08:30 до 11:10
Місце: бетонний полукруг
Зловлено: нічого
Наживка: мотиль, опариш, хробак
Прикормка: якась Марсель Ван Дер Ейд, пізніше – хліб
Снасті: махова вудка

По-суті це була не рибалка, а зустріч форумчан та рибалок-карпятників міста Рівне. І я також прийшов подивитись на це все дійство, заодно прихватив з собою одну вудку.
Ці хлопці поприносили з собою свої дорогезні вудки з катушками і весело закидали ними у воду тягарці. Я вперше потримав у руках вудилище FOX Horizon з катухою Shimano BBLC(розшифровується як Big Baitrunner Long Cast). Вудка така коштує десь 170 еєвро, а карпова катушка десь 200. Євро.
Я навіть пробував кидати, це просто казка. Груз вагою 60 грам легко та невимушено летить за 50 метрів, взагалі без зусиль! А якщо груз поставити спеціальної форми, де центр ваги попереду, а форма аеродинамічна – можна жбурляти за 100 метрів!

Вдосталь надивившись на всі ці круті карпові снасті я закинув вудку. Один з хлопців взяв з собою якусь дуже ароматну прикормку – нею я і прикормив. Але чомусь клювань не відбувалось, якийсь дідусь-рибалка сказав, що вчора вітер був західний і клювало не погано, а сьогодні вітер повністю змінився на східний і клювань не варто очікувати. Так і сталось – я в себе за дві півтори годинки побачив лише одне клювання на мотиля, й то прогавив його.

Мій сусід закинув щось на зразок фідеру: спінінгова палка для джигу, монолеска закінчується вертлюжком, прямо в в застібку прикріплена кормушка і закінчується це все діло повідком. В кормушку він набивав ту ж прикормку, наживка – опариш. Як не дивно він зловив на цю “снасть” карпика грамів на 70. Під святкові звуки затворів фотоапаратів карп був відпущений на волю 🙂

Я планував бути на басівкутському озері цілий день, але мене в останній момент(ввечері попереднього дня) запросив на день народження мій кум. Тож десь о 11 ранку я швиденько зібрався(благо лише одна махова вудка, а не як завжди купа снастей), попрощався зі всіма та й пішов на маршрутку. По дорозі я ще раз здивувався кількості рибалок на пляжі: не було вже взагалі де сісти. Всі ловили верховодку.

Мене забрав бусик, в якому вже були всі гості і ми поїхали святкувати день народження мого кума, в Новоукраїнку.
Там як виявилось поряд з нашою дачею був маленький ставочок неподалік лісу, його розміри приблизно 40 метрів на 60 метрів. Після застілля я вирішив прогулятись до цієї водойми. Мав з собою хробаків(накопав ще для Басівкутського озера), взяв хліба та й пішов. Закинув вудку, почав кидати хлібчика, аж тут виходить з двору місцевий житель і заявляє мені, що тут ловити не можна. Це озерце повністю очистили від сіток, та не пускають сюди нікого. Восени його зарибили карпиками та карасиками, а зараз всі місцеві мають скинутись на відшкодування цієї суми. Ось хто скинуться – той і буде ловити. Я пояснив йому, що рибу брати не буду, просто відпочину з вудкою. Чоловік не заперечив.

З дна цього ставочку постійно піднімались на поверхню якій органічні речовини, розміром трішки менше ладоньки. То був чи то мох, чи то якісь старі водорості, не знаю. Але активного малька було помітно попід берегом.
Подивившись на поплавець з годинку, так і не побачивши жодного клювання, я пішов назад. Там вже подавали шашлики :).

Ось так я провів вихідний день, в обід стало приємно тепло, навіть зняв куртку. Ще зовсім трішки, і можна буде повноцінно ловити карасиків 🙂