Шпанів, 29.05.2013

Початок риболовлі: трав. 29, 2013 04:40

Кінець риболовлі: трав. 29, 2013 10:00

Тип риболовлі: Поплавок

Компаньйони: Саша Чернюк і Вова.
Погода: тиск 981 гПа, але цілий день пригав, з самого ранку на небі були високі поодинокі тяжкі хмари, але потім вони різко щезли зі сходом сонця, цілий день було спекотно і дуже ясно. Вітер південний, 2-3 м/с.
Рівень води: високий.
Час ловлі: з 04:40 10:00.
Місце: на дамбі, по-ближче до стоку, з дамби.
Зловлено: нічого.
Наживка: мастирка, хробаки.
Прикормка: золотий карп від MegaMix, також прикормлювали саморобною прикормкою Сашка на основі відварених зернових та макухи. Плюс ще кидали варену кормову кукурудзу.
Снасті: поплавчанка.

Я уважно слідкую за погодою. Три дні поспіль вона була поганою, в нас панував циклон і небо було завжди в хмарах, час від часу з них лилася вода. І ось на середу прогноз показує різке потепління і ясне сонечко. Я вирішив випробувати теорію про те, що в Шпанові саме на такій зміні і буде клювати.

За день до цього, у вівторок, я приїхав зранку і закинув у майбутню точку ловлі десь 6 шарів (розміром з апельсин) розпареної макухи в суміші з запареною пшеницею. На мене місцеві рибалки дивились круглими очима 🙂 Тобто підгодував я рибу доволі таки добряче.

В середу підйом в 03:35, беру рюкзак і черговий раз матюкаю себе, що продав свій лісапед. Ну нічого страшного, за 40 хвилин ми вже на водоймі. По дорозі нас переслідував схід сонця, недолугі фотографії якого ви можете спостерігати зліва. Як прийшли на місце, то швиденько все розклали і я замішав ще одну прикормку з яскравим полуничним ароматом. Вийшла вона дуже апетитною. В її ефективності я не сумнівався, тому що вона дуже добре діяла в Прилбичах по карасю. Ото ж вудки закинуті на мастирку і хробака, прикормка полетіла прямо в поплавці. Сидимо, чекаємо на кльов.

І чекаємо та чекаємо. Довго чекаємо. Ще чекаємо. Перезакидуємо вудки, оновлюємо хробаки там, мастирку. Пробуємо навіть перловку, пшеницю на гачок. Чекаємо і чекаємо. А кльову нема! Підкидаємо трішечки прикормки і знову чекаємо.

Десь о сьомій ранку приходить місцевий хлопець і питає, чи клює. Ну ми й кажемо, що не дуже. Він собі спокійно сідає від нас метрів в 15 і закидає дві вудки на мастирку. Буквально за хвилин 20 тащить дебелого карася. У мене в цей момент відбувся приступ заздрості. Як так?! Але, щоб точно нас добити той хлопець ще через хвилин 15 витягує линочка. Оце то так 🙁 Хлопець виявився привітним і охоче поділився своїми секретами. Він рибалить тут вже тиждень і щодня трішки підкормлює це місце макухою, на гачок ставить мастирку. Ось і всі секрети! Каже, що сього “поганий кльов”. Це поганий кльов в нього?! А як щодо нас, ми жодної покльовки навіть не побачили! На наступному фото можна побачити його улов.

Потім у Вови щось клювало на його поплачанку, яка була закинута найближче до берегу. Але до підсічки ніяк діло не доходило. Коли Вовчик пробував підсікати, то ніяка риба не засікалась. То був або дуже хитрий линок, який грався з його наживкою або (що на мою думку сумніше, але більш таки ймовірно) якась мілюзга. До речі, клювало у Вови кілька разів. Але результат однаковий. Також у Сашка теж щось пару раз клюнуло раптово і навіть один раз ніби й повело, але все без толку. Також Сашко перезакидав свої спутніки кілька разів. Але жодної риби як ви здогадались на них він не спіймав. Хоча, як він казав, покльовки якісь там були.

Я ж за цілий ранок так і не побачив жодної покльовки.

Місцевий хлопчина вже десь о дев’ятій забрався додому, ми ж ще помучились з годинку та й теж пішли. Вова собі спокійно додому спати, а я і Сашка по своїм роботам 🙂

Вийшла типова рибалка в Шпанові, капець. На мою думку, можливо я перекормив рибу, більше ідей немає.
Ще один місцевий рибалка сказав, що найкраще тут все-таки ловити лише в пасмурну погоду. Ну-ну, перевірю.