Бичаль, 01.05.2011

Кінець риболовлі: трав. 01, 2011 15:30

Тип риболовлі: Спінінг

Окунь37

Не зважаючи на вчорашні нельотні умови я всетаки дьорнув у Бичаль.Прибув на об*єкт о 8.45.На ставку ні душі.Збираю снасті і на точку.За 1.5-2год.заробив лише 1 матроса,1схід.Перехожу до дамби,де за 2год.мусив підбирати приманку,вибір призупинився 3\4 Релакс крабова палочка,на ній заробив 1 риба,1 відкушений хвіст(маю на увазі у твістера),1схід,декілька тичків.Я вже почав сумніватися в цілесобразності мого прибування на данній водоймі.
Але все ж таки пішов у глуб,о 12.30 дощ трохи вчух,почалося покльовувати.Було море сходів,поки мені це не набридло,
і я мусив шукати причину-гачок(напочатку,як тільки*захворів*на МДЖ,купив 2 пачки дешевих гачків,результат мені на
*лицо*-висновок простий-не треба економити на гачках :) )Як тільки поставив ОВНЕР,окунці пішли в садок(маю на увазі
рибацький :-) )Запрацював Каліпсо.Були з десяток моментів,коли риб при підсічці стягував твістер наполовину з гачка.
Майже на кожній точці брав матроса,а на одній 13 штук взяв :ya_hoo_oo: О 15.30 почав збиратися додому(хоч на мені був якби непромокаємий костюм,змок як цуцик)По дорозі зустрів місцевого гамнюка-брака,який вперто не хотів
показати свою пику для фотосесії,не дивлячись на мої вмовляння