Гільча, 30-29.06.14

Тип риболовлі: Пружини-смоктухи

Карась сріблястий16
Плітка2

29.06.14 о 17 годині прибув із знайомим на став. Всі пірси були вільні, туди ми і направились. Сидів там тільки один рибацюга, який якраз збирався. В улові у нього було десь 30 карасів. Ловив він на манку на поплавчанки.
Ми закинули резинки та почали ловити і тут нас чекала халепа. Вітер почав посилюватись. З кожною годиною він ставав все сильніше і сильніше (десь 6-8 м/с). Побачити клювання було дуже тяжко. Знайомий розмочився від 0 раком, а я карасьом (клювання були дуже ніжні і в"ялі). Закормившись, товариш пішов спати, а я залишився караулити резинки. Потім вже я зрозумів, що це була не найкраща ідея. І я також пішов у машину спати, про що потім пожалів(ліг о 3, а проснулись о 5:30).
Прийшли на місце рибалки і у мене ступор - немає однієї резинки (думаю 2 варіанта , або її вирвав човен, який відірвавсявід доміка і поплив, або щось гарне клюнуло). Настрою вже не було , бо запасна резинка залишилась вдома, а інша цілу риболовлю мовчала. Подальші закорми, зміна наживок і техніки ловлі нічого не приносили - вітер ще більше посилився і сидіти просто не було можливо.
О 11 годині зібрались і поїхали додому. По дорозі заїхали на джерело набрали води. От така була риболовля
P.S. Вартість риболовлі 70 грн. обмежень по вилову та снастям немає. Ставлення до водойми у сторожа і власника - байдужне. Біля бесідок валяється мусор, який ніхто не збирав тиждень, а той мусор який збирали вже випадає з мішків біля доміка. Товариш розповів, що власник збирається осінню спускати цей став. Планую ще поїхати сюди на риболовлю, але вже з нормальною погодою.
Я впіймав 8 карасів більше "ладошки" і 2 гарних плітки, а товариш 8 карасів, 3 плітки і рака