Прилбичі, 24-25.05.2014

Тип риболовлі: Карпфішинг

Короп
Короп дзеркальний

Всім привіт! Хочу також і від себе написати декілька слів про двохденну сесію на Прилбичах з товаришем Богданом, це було моє відкриття сезону або повернення в карпфішинг :smilefish: ! Чому саме повернення, тому що я осінню розпродав практично все своє карпове оснащення (прути, катушки, кобру, спомби, маркера, грузи і т.д), продав тому що вирішив стати спінінгістом))) :facepalm: . За 2 тижні було сплановано цей виїзд. Ну і я за 2 тижні до нашого виїзду виставив на продаж тепер вже все своє спінінгове оснащення ;;-))) . І тут за цей короткий термін часу ми почали скуплятися. З покупкою нових снастей нам дуже допоміг Саша (Вдала рибалка), він швидко нам замовив 4 катушки, 2 прути і сигналізатори за що йому дуже ВЕЛИКЕ ДЯКУЮ. Спочатку ми планували половити рибу в Миклашеві, но почувши що на даній водоймі дозволяють забирати рибу :cry_ing: :cry_ing: :cry_ing: , а також побачили результати змагань все ж таки вирішили поїхати в Прилбичі.
Отже, прибули на цю прекрасну водойму десь о 18:30 і відразу розпочали розташування табору. Закинули прути о 21 год. Першу рибу зловили білого амура близько 22 год, наступна риба була в 02 год та близько 4 год назад у воду прути вже не закидали. Наступний день був у нас дуже трудовим))) Проснувшись о 7 год першим ділом перезакинулись та кинули декілька спомбів. Кормили різнокаліберним вареним бойлом, пелетсом та вареною кукурудзою. Кожні 1,5-2 год ми по 10-15 спомбів підкидали у місце лову. І тут приблизно о 10 год ми почали ловити рибку. В цей день після обіду приїхали також на риболовлю наші товариші з Радивилова. Коли вони визначились як будуть розташовуватись, ми з Богданом влаштували фото сесію і попросили в Римарчука Андрія нас сфотографувати, коли він підійшов в нас відбулося клювання і Андрій її реалізував (не встиг так би мовити приїхати а вже зловив рибу). Хочу висловити подяку хлопцям з Радивилова за чудову компанію і за смачну вечерю, Ганіткевичу Тарасу за те що поручився за нас та замовив нам сектора, Саші (Вдала Рибалка) за те що подарував декілька кілограм корму, а також з вибором карпових прутів та катушок. Ну і декілька фото: