Городище, 24-25.05.2013

Тип риболовлі: Пружини-смоктухи, Фідер

Короп3.0003Горох, Мастирка
Карась сріблястий1.5008Перловка

Здоровенькі бУли, панове рибалки.
Кажуть в народі - немає нічого гіршого ніж охота... І ця сама охота поперла нас вчора на ніч на дану водойму :strange: Не дивлячись на погоду, зібрали до купи усе що було спаковано ще зранку, запхали то все в автівку - і помчали з колегою на зустріч холодному фронту, вітру 15-20 м/с і мряці :facepalm: Приїхали вже десь біля 20-ї. Їхали через села Великі Межиричі, Світанок....дороги я все одно не запам"ятав - явно коли їхали плутали парагвайську розвітку :-) Дорога крізь села - сказати що жахлива - нічого не сказати... Я б навіть джипом тудою не поїхав би - яма на ямі, калюжі на пів дороги.
Зустріла нас ворожа погода, ворожі хвилі з "барашками", ворожі пориви вітру що зносить з ніг - і взагалі - атмосфера була просто ворожа :-) :-):-) Єдине що не вписувалось в загальну "картину" - "москалик", в сенсі АВТО :) В ній чолов"яга стояв з нами усю ніч і пів наступного дня.
Колега закинувся на 5 оснасток - він карповик. Закормка - горох. Завозилось човном. Що оснастка, що прикормка. ЯК він гріб веслами на тих хвилях - то треба було бачити :facepalm: ;;-))) На карпову оснастку - були класичні "соски" з 2-3 повідками.
ЗображенняЗображення
Я скромніше оснастився :smu:sche_nie: Фідер і донка китайська 2.10 м. Махову навіть з авто не виймав :-) На приманку - мастирка, на наживку - перловка з ваніллю, опариш, кукурудза, черв"як. На ніч закинувся на опариша і кукурудзу. За ніч - нуль. Мож і була яка покльовка в кого - то її фіг було почути чи побачити при такому вітрі :( Холод...мряка...вітер....короче ніч провели в автівці як миші в норі. На ранок - вирішили перевірити вудки. Вітер чуть-чуть лише стих....добре що хоч більш не ляпало з неба. Після перевірки - в колеги 2 карпи, на вигляд і на око - кіло або й більше кожен. В мене пусті гачки. Поснідали, і вирішили позакидатись наново. Так і зробили.
Я вирішив спробувати перловочку - і запрацювало таки.
В результаті до 12-ти дня я впіймав ще пару карасиків, і колега пару. Карасики гарні як на мене. Клюють акуратно...не сіпають - а просто викладають, "кладуть" оснастку. Супротиву при виважуванні майже ніякого. Так ще посидівши чуток до 12-ти - ми вирушили назад додому. Змучені - та задоволені.
На іншому боці були ще рибаки, які приїхали вранці. Одна машина. "Москалик" десь поїхав фіг знає коли - ми й не побачили коли. Стосовно плати за став - ніц не скажу. Бо до нас за весь час ніхто так і не підійшов :smu:sche_nie:
Під берегом ду-у-у-уже багато малька.